Aak1 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) En venn av meg har dette problemet: PC'n lagger som f*** og mye blir fucka, når han trykker på "Start" blir hele start baren hvit. PC'en lagger utrolig mye. Han har lite CPU på "Ledig Systemprosess" "explorer.exe" bruker oppimot 50 cpu og faktisk "Windows oppgavebehandlig" bruker oppimot 50 Venne min er Finnsk da, han har finnsk widows Men tenker dere litt så finner dere vel ut hva som står her er et screenshot: Screenshot Men noen som kan hjelpe? mvh Endret 21. mars 2006 av Aak1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei! Kan du liste opp alle komponentene i pcen? Hvilken sikkerhetsprogramvare er på pcen? For meg virker det som virus og/eller spyware. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Han har avast og Norton firewall som visst er ute av dato. og noen spyware progs 512 mb ram amd athlon 63 3200+ amx radeon x300 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Det bør legges inn en god brannmur, som ZoneAlarm. Jeg ville prøvd formatéring og ny innstallasjon av Windows. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå