Spirograf Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ta en kikk på testen og still deg selv følgende 2 spørsmål: 1. Fronten. Er ikke den tatt fra Honda Accord? 2. Hekken. Den ser da ut som en eldre Nissan Primera? Jeg vil påstå det er tidenes design-skivebom fra Lexus, hvordan er det mulig å lage noe så forferdelig når den gamle IS var så lekker? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ta en kikk på testen og still deg selv følgende 2 spørsmål:1. Fronten. Er ikke den tatt fra Honda Accord? 2. Hekken. Den ser da ut som en eldre Nissan Primera? Jeg vil påstå det er tidenes design-skivebom fra Lexus, hvordan er det mulig å lage noe så forferdelig når den gamle IS var så lekker? 5790794[/snapback] Ta gjerne å post bilde av Lexusen, så de delene du mener ligner..da kan folk si deg enig eller ikke litt fortere... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Synes nå bakenden ligner litt på en Mazda 6 bakende, jeg og ikke en gammel Primera... Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Har lagt ved noen bilder her, vanskelig å finne nøyaktig like vinkler. Fant heller ikke bilde av rett årsmodell Primera, men Accorden er jo dønn lik! Nå kommer Accord i ny utgave i år, den er ikke fullt så lik. Endret 22. mars 2006 av Spirograf Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Synes ikke bakenden på Lexus'en ligner så mye på Primera'n akkurat. Grillen kan nok ligne noe på Accord'en, men ikke noe mer. Enig at den nye Lexus'en ikke akkurat er spesielt vakker, men dritstygg er den da heller ikke. Ganske nøytralt design vil jeg si....som de fleste vanlige biler. Men uansett....ikke en bil jeg noen gang kommer til å kjøpe. mvh Pantera Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Jeg synes den nye Lexus'en var lekker, har aldri likt den gamle skikkelig, men den nye.............. Er det bare meg eller har den nye blitt vesentlig større enn den gamle? Endret 22. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
lexers Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg vil påstå at den gamle is'en, er noe av det finsete som er! Bilen som lanserte lexuslyktene! og nå kjennetegnes lexuslykter som billigstyling på rælbiler, DET ER EN SKAM! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 og nå kjennetegnes lexuslykter som billigstyling på rælbiler, DET ER EN SKAM! 7559859[/snapback] Lexus generelt kjennetegnes som ræl :!: Lenke til kommentar
lexers Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 og nå kjennetegnes lexuslykter som billigstyling på rælbiler, DET ER EN SKAM! 7559859[/snapback] Lexus generelt kjennetegnes som ræl :!: 7562483[/snapback] Det er trist at folk som deg uttaler seg om ting de ikke har peiling på. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Lexus generelt kjennetegnes som ræl :!: 7562483[/snapback] Hvor har du fått det fra?! Lexus er kjempe gode biler de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå