vmax Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg skal innstallere et trådløst nettverkskort i en Win 98 maskin og får da følgende kryptiske melding når jeg putter inn setup-cd:Inkompatibel verson av RPC-stub.Jeg får beskjed om å avslutt innstallasjonen. Softwaren er for win98SE og det er det jeg har. Merkelige greier Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei Kan du manuell innstallasjon av maskinvare i Windows 98? Har du søkt etter spyware og virus på pcen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
vmax Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Har prøvd manuell innstallasjon til ingen nytte. Har ikke søkt etter spyware eller virus. Det kan være feil i systemfilene i windows eller? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Det kan være at du har feil versjon av en .dll fil. Det er jo en av de mer lugubre problemene med Windows, kalles for "dll hell" (sjekk med Google). Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Hva hadde du forventa av win 98:P Men testet trådløst i 98 engang og da måtte du ha kort og driver som støttet 98.....det er det ikke mange kort som gjør. Mange eldre kort gjør det men du må alikvel ha drivere for 98. Kan hende den se drivern på cd`en ikke faktisk er kompitabel. Last ned en driver fra nett for kortet. Prøv med både 98 og 98se versjon av drivern Endret 22. mars 2006 av darkz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå