Lightningwolf Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Papirkurven min har selvfølgelig blitt borte og jeg finner den ikke igjen hvor kan den være? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Papirkurven min har selvfølgelig blitt borte og jeg finner den ikke igjen hvor kan den være? 5790454[/snapback] Prøv og last ned TweakUI fra Microsoft. Programmet inneholder en funksjon der du kan velge om papirkuven skal ligge på skrivebordet eller ikke Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Kan den ha gått for å tømme seg ? x]] neida.. prøv: run -> gpedit.msc -> Administrator templates -> Desktop. Der finner du alternativ for å vise papirkurven eller ikke! (det er på engelsk, men du finner sikkert ut hva det er på norsk lett ;P Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Hadde nå bare vært noe som het dekstop der så Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 om du har engelsk windows har du vel det ? ;P heter vel "skrivebord" i NO versjon av windows tror jeg.. ( har norsk win på en annen pc her i huset) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 prøv denne: http://www2.whidbey.net/djdenham/RecycleBin.htm lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå