V-by Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Mener det er 125 eller 150kr for 1gram i Narvik 5811739[/snapback] Jo lenger unna hovedstaden du kommer dess dyrere blir det. Oslo har generelt en 1 for 100 "policy" ved kjøp der du ikke kjenner selger. Selvsagt billigere fra gode venner med bonusordninger. Kvaliteten blir generelt også surere jo lenger unna du kommer. 5811828[/snapback] 100 for 1. gram i Lillehammer å hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Denne personen trur cannabis fører til heroin og at d er farligt,pga propaganda. 5798198[/snapback] Bruk av hasj gir endringer i hjernen som øker sansynligheten for å bli avhengig av heroin. (Se tidligere poster) Hvor i helvete har du dette ifra? Kilder, takk. Endret 26. mars 2006 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Denne personen trur cannabis fører til heroin og at d er farligt,pga propaganda. 5798198[/snapback] Bruk av hasj gir endringer i hjernen som øker sansynligheten for å bli avhengig av heroin. (Se tidligere poster) Hvor i helvete har du dette ifra? Kilder, takk. 5817798[/snapback] Han har gitt kilder til dette... Bare bla tilbake i posten, det skader vel ikke? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvorfor er det ulovlig å drepe? 5805356[/snapback] huh? sammenligner du faktisk drap og hasj? 5805378[/snapback] Min påstand er at Narkotika kan føre til farlige situasjoner for deg selv og andre! 5805388[/snapback] Og min påstand er at du har 1000% større sjanse å komme opp i farlige situasjoner i alkorus enn hasjrus. I hasjrus blir man som regel litt snillere med folk, og man kan kansje si det motsatte om alkoholrus? Nei det virker som eneste veien å gå er å forby alt, så kan alkohol(mis)brukerne selv få kjenne på kroppen hvordan det er å bli krimilalisert pga en liten pils de vil ha en gang i blant når det passer seg. 5808306[/snapback] Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har møtt en person som har blitt hissig av å røyke pot, eller hasj...Men jeg har sett hissige folk som har blitt roligere når de har røyka. Det som er greia, er at media fråtser over saker der folk har blitt busta for narkotika, og legger det opp som en kjempegreie hvis en person blir tatt i cannabisrus. La oss si at 2 personer slåss i byen, og han ene blir såpass grisebanka at han havner på sykehuset. Hvis han da i tillegg har røyka cannabis, så er det i følge media nettopp cannabis rusen som har fått ham til å uttøve vold, det står ikke ofte om alkoholen han har drikki. Jeg vil også legge til at hvis man drikker og røyker samtidig, så kan hasjrusen bli mer en fyllerus. La oss si du har drikki 8 halvlitere, så føles det mer ut som 12 hvis du fyrer deg en feit bønne, og dette kan igjen resultere i at man havner i typisk fyllebråk e.l, men da er det alkoholen som er den utløsende faktoren. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Denne personen trur cannabis fører til heroin og at d er farligt,pga propaganda. 5798198[/snapback] Bruk av hasj gir endringer i hjernen som øker sansynligheten for å bli avhengig av heroin. (Se tidligere poster) Hvor i helvete har du dette ifra? Kilder, takk. 5817798[/snapback] Blir da fa'n ikke avhengig av noe du ikke bruker. Når hasj er ulovlig, så må du innom det kriminelle miljøet (vanlighvis) for å få tak i det, og det kan hende at du blir tilbydt noe annet en gang eller noe sånt, og da velger du jo selv om du vil prøve heroin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå