Gå til innhold

Kan en psu m.300w dra G.f 6800GS- løst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, har en kompis som kjørte en P4 2,53 ghz og et geforce 6800gt på ett 250w powersupply.

Har du en amd prosessor eller en eldre P4 (ikke prescott, men northwood) burde det gå helt fint.

Kan folk holde opp å si at du må ha tusenvis av watt når alt du stort sett trenger er 15A på 12v kretsen?

Mao, sjekk spesifikasjonene på powersupplyet ditt, er det på 15A så går det garantert bra.

Lenke til kommentar

jeg la merke til det med 300 watt

2 hd, 1dvd combo, 1x512, 2x120,92+cpu, 6800LE 1.2V

den ene 12 vifta har halvert hastighet samme har cpu vifta, uten det så var det antydninger som gjorde at jeg tolket det som ustabil strøm, men hadde 20%oc på cpu,

og 25% på gpu, men da jeg skiftet strømforsyning så fikk jeg artifacts merkelig nok på skjermkortet. Så 300 watt har nok ikke levert, la merke til hopp.

det du ser og kjenner på psuen under full load med f.eks

rthdribl_1_2 kan lastes gratis

bruker full cpu, grafikk, noe ram.

legge merke til varmen som kommer ut av psuen om den omtrent blir rødglødende stresset overtid

Lenke til kommentar
er det AGP eller PCI-e kort?

hvilket merke er PSU ?

tror det kan bli litt for lite egentlig :S

5790390[/snapback]

Ja glemte å skrive det, men det er AGP! Har merket egentlig oe å si a? Det er ihverfall sunbeam eller noe i den duren av navn( er ikke sikker på navnet)

Lenke til kommentar
er det AGP eller PCI-e kort?

hvilket merke er PSU ?

tror det kan bli litt for lite egentlig :S

5790390[/snapback]

Ja glemte å skrive det, men det er AGP! Har merket egentlig oe å si a? Det er ihverfall sunbeam eller noe i den duren av navn( er ikke sikker på navnet)

5794147[/snapback]

Oi, var inne på broren min sin bruker. JEG er Anden.

ANdreas:)

Lenke til kommentar
Hei!

Uansett merke, så er egentlig 300W for svakt. Pcen vil starte men være ustabil til tider.

Hilsen,

efikkan.

5790503[/snapback]

Ja, det er det jeg tror også. Ihverfall nå når jeg har bestilt et tv-kort trenger jeg enda mer Power? Koster jo ikke al verdens med ny psu :p Nok med 400w?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...