stefanf Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Min god gamle stasjonære PC synger nå på siste verset. Den lager stadig småtrøbbel for meg, og jeg tenker å adoptere den bort. Da trenger jeg jo ny PC, og da fortrinnsvis en bærbar. Planen er å ha trådløst nettverk, med Xbox'en koblet til ruteren og hjemmekinoanlegget slik at jeg kan bruke denne som en slags mediaserver. Altså, kun den bærbare som trådløst, og kjøre filmer og musikk fra Xbox'en. Jeg vil bruke den bærbare som "fjernkontroll" Lar dette seg gjøre, og er det så enkelt som dette? Kan jeg bruke min SE W800i, vha bluetooth, som fjernkontroll for den bærbare? Var noen som mente dette nemlig.... Lenke til kommentar
stefanf Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Ingen svar... Bump. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Er dette snakk om xbox eller xbox 360? (2 forskjellige maskiner likevel blander mange sammen de 2 maskinene) Hvorfor bruke den bærbare som fjernkontroll? Er det ikke bedre med en.......... Tja.. Fjernkontroll? (finnes til både xbox og xbox 360 til en billig penge).. Selv har jeg xbox jeg bruker som mediacenter på tven med streaming fra pc osv og det fungerer supert, og dette styrer jeg med fjernkontrollen til xboxen. Lenke til kommentar
stefanf Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Er en vanlig, gammel Xbox. Tenkte ikke på at den kan styres med fjernkontroll. Derfor jeg poster her, for å få svar på slikt. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Fungerer supert det, begynte selv med streaming til xboxen for ca 2mnd siden og er blitt totalt hektet. Utrolig fint å sitte med fjernkontrollen til xboxen og bla gjennom alle filmer og all musikk på pcen og spille det av direkte på skjermen.. Bare husk at du MÅ ha en modifisert xbox for dette, en original vil ikke fungere til stort.. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kan jeg bruke min SE W800i, vha bluetooth, som fjernkontroll for den bærbare? Var noen som mente dette nemlig.... 5790064[/snapback] ja, det er mulig... på MAC er alt klart for dette. veit ikke om du evt. må installere noe ekstra hvis du skal gjøre det på pc... (i tillegg til å ha BT selvsagt!) Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Fungerer supert det, begynte selv med streaming til xboxen for ca 2mnd siden og er blitt totalt hektet.Utrolig fint å sitte med fjernkontrollen til xboxen og bla gjennom alle filmer og all musikk på pcen og spille det av direkte på skjermen.. Bare husk at du MÅ ha en modifisert xbox for dette, en original vil ikke fungere til stort.. 5792216[/snapback] Det fungerer glimrende å bruke xboxen til det formålet. Veldig kjekt å kunne bruke den for å f.eks vise bilder til bestemor når hun kommer på besøk. Eller bare for "show-off" he-he. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Kan jeg bruke min SE W800i, vha bluetooth, som fjernkontroll for den bærbare? Var noen som mente dette nemlig.... 5790064[/snapback] ja, det er mulig... på MAC er alt klart for dette. veit ikke om du evt. må installere noe ekstra hvis du skal gjøre det på pc... (i tillegg til å ha BT selvsagt!) 5797332[/snapback] Du trenger vel Salling Clicker, eventuelt Romeo (tror jeg). Salling Clicker er ihvertfall PayWare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå