Hayer Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei Dette er system spesifikasjonene mine: amd +1700 vet ikke navn på hovedkort(men socket A)vga(trur jeg) 512 mb ram GeForce FX 5200 Jeg vil nå ha et tv-kort som er ganske bruk bart. Det må nesten koste UNDER 1000... helst så billig som mulig... Noen forslag... Men det må også støtte full-screen med god kvalitet... Viss det er mulig å få et sånt kort da.. xD Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei Dette er system spesifikasjonene mine: amd +1700 vet ikke navn på hovedkort(men socket A)vga(trur jeg) 512 mb ram GeForce FX 5200 Jeg vil nå ha et tv-kort som er ganske bruk bart. Det må nesten koste UNDER 1000... helst så billig som mulig... Noen forslag... Men det må også støtte full-screen med god kvalitet... Viss det er mulig å få et sånt kort da.. xD 5789988[/snapback] De specs'an dine skal holde i massevis til et tv-kort. sjekk under prisguiden. Har du vanlig bordantenne? kabel? el parabol? Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 har kabel tv i første... Vil ha datan i andre... Men noen forslag om hva jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå