Gå til innhold

12 åring på trommesett

Sanux

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tony Royster spilte jo såsi fullstendig feilfritt som 12-åring. Men saken er vel at han kanskje ikke har utviklet seg så veldig siden den gang.? Har ikke hørt så veldig mye av han, men dersom jeg hadde spilt slik som 12-åring hadde jeg vært meget fornøyd vil jeg tro! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Syns han 14-åringen var mye kulere^^ Han 12 åringen holdt ikke takten så godt syns jeg..

5796800[/snapback]

Hehe, jeg spiller trommer selv og jeg er sikker på at du ikke er helt sikker på hva det innebærer å holde takten samtidig som du skal gi alt og slå løs. Tony Royster Jr. Er dritgod. Han 14-åringen var også god, men han var ikke så veldig kreativ, samtidig som han ikke hadde øvd like godt på teknikkene som Royster jr.

Lenke til kommentar
Syns han 14-åringen var mye kulere^^ Han 12 åringen holdt ikke takten så godt syns jeg..

5796800[/snapback]

Hehe, jeg spiller trommer selv og jeg er sikker på at du ikke er helt sikker på hva det innebærer å holde takten samtidig som du skal gi alt og slå løs. Tony Royster Jr. Er dritgod. Han 14-åringen var også god, men han var ikke så veldig kreativ, samtidig som han ikke hadde øvd like godt på teknikkene som Royster jr.

5801517[/snapback]

Noen som kritiserer den setningen der :roll:

Det jeg mente, var vel egentlig ikke at han ikke holdt takten, men syntes at han 14-åringen var litt flinkere=) Men begge var drit gode da! Og han 12åringen blir på en måte litt bedre, for han er mindre og nesten like god : )

Menmen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...