Gå til innhold

12 åring på trommesett

Sanux

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle elementene han bruker klarer jeg også, men alle etter hverandre med så få pauser, no wa1! :fun:

Ekstreme skills, han blir nok stor.

5790102[/snapback]

Tviler på at han blir så stor, makan til kortvokst 12'åring har jeg ikke sett på lenge :!: he he he

Og nei... har ikke link. Er 1-2 år siden jeg så det. Var en liten gutt som var på besøk hos en tv-vert iallefall. Utrolig søt. Broren min som er skikkelig skikkelig flink ble derimot ikke så imponert.. Jeg har ikke like bra skills :ermm:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva denne tråden har her å gjøre, samme video har blitt posta tidligere i "Den store trommetråden"... men du fikk nå uansett flere views av å poste den sånn her, det skal trådstarter ha...

Tony Royster Jr. var sinnsyk på den tiden der ja, veldig få som kan måle seg i forhold til alder. Er da umulig å ikke bli imponert av den videoen, selv for folk som ikke spiller trommer selv... Cole Marcus er morsom å se på, men kun alderen tatt i betraktning. Snakker vi tekniske skillz så er/var nok Tony på et litt annet nivå. Dere kan jo sjekke ut han her også mens dere er i gang, riktignok 14 år men... sinnsykt flink han og, Eloy Casagrande fra Brasil:

http://www.youtube.com/watch?v=_2stb3JmopA

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva denne tråden har her å gjøre, samme video har blitt posta tidligere i "Den store trommetråden"... men du fikk nå uansett flere views av å poste den sånn her, det skal trådstarter ha...

Tony Royster Jr. var sinnsyk på den tiden der ja, veldig få som kan måle seg i forhold til alder. Er da umulig å ikke bli imponert av den videoen, selv for folk som ikke spiller trommer selv... Cole Marcus er morsom å se på, men kun alderen tatt i betraktning. Snakker vi tekniske skillz så er/var nok Tony på et litt annet nivå. Dere kan jo sjekke ut han her også mens dere er i gang, riktignok 14 år men... sinnsykt flink han og, Eloy Casagrande fra Brasil:

http://www.youtube.com/watch?v=_2stb3JmopA

5790812[/snapback]

hehe jo takk :p visste ikke at dn var blitt posta før i "den store tromme tråden"

Btw: eloy casagrande hadde non skills inne han oxo jah :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...