Sanux Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 klikk me han er helt sjuk.. og han er 12 år... he got skills! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Han var flink. Det var gøy og høre en som kunne spille noe annet en 1/8-takt. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 hehe.. d kan tilogmed jeg Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Bare bråk i mine ører, men han slo fort. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det er hva jeg kaller et naturtalent. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ble ikke så veldig imponert Så en gang en fireåring som var rå, DET var imponerende! Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Ble ikke så veldig imponert Så en gang en fireåring som var rå, DET var imponerende! 5790035[/snapback] du har vel ikke en link? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Alle elementene han bruker klarer jeg også, men alle etter hverandre med så få pauser, no wa1! Ekstreme skills, han blir nok stor. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Alle elementene han bruker klarer jeg også, men alle etter hverandre med så få pauser, no wa1! Ekstreme skills, han blir nok stor. 5790102[/snapback] Tviler på at han blir så stor, makan til kortvokst 12'åring har jeg ikke sett på lenge :!: he he he Og nei... har ikke link. Er 1-2 år siden jeg så det. Var en liten gutt som var på besøk hos en tv-vert iallefall. Utrolig søt. Broren min som er skikkelig skikkelig flink ble derimot ikke så imponert.. Jeg har ikke like bra skills Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 er det bare meg eller er det en likhet til tder med denne å ja, den lille gutten har litt koordieringsproblemer til tider. men fy for en go teknikk :D han var sinnsykt bra til å være så liten da:D Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg fant klippet av 4'åringen 4 year old drummer Var ikke like flink som jeg husket, men veldig flink til å være så liten da! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Oh my god....han var skilla :wu: Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 hehe ja så den joa.. ikke værst til og være 4 år Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Han her eier jo samtlie som jeg veit om som spiller i band jo Filmen av 4 åringen var jo føkka da, passa jo ikke inn med beaten og slagene Endret 21. mars 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 enten så spiller han ikke på ordentlig, eller så er det noe feil med lyden eller bildet ? :S Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Skjønner ikke helt hva denne tråden har her å gjøre, samme video har blitt posta tidligere i "Den store trommetråden"... men du fikk nå uansett flere views av å poste den sånn her, det skal trådstarter ha... Tony Royster Jr. var sinnsyk på den tiden der ja, veldig få som kan måle seg i forhold til alder. Er da umulig å ikke bli imponert av den videoen, selv for folk som ikke spiller trommer selv... Cole Marcus er morsom å se på, men kun alderen tatt i betraktning. Snakker vi tekniske skillz så er/var nok Tony på et litt annet nivå. Dere kan jo sjekke ut han her også mens dere er i gang, riktignok 14 år men... sinnsykt flink han og, Eloy Casagrande fra Brasil: http://www.youtube.com/watch?v=_2stb3JmopA Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Skjønner ikke helt hva denne tråden har her å gjøre, samme video har blitt posta tidligere i "Den store trommetråden"... men du fikk nå uansett flere views av å poste den sånn her, det skal trådstarter ha... Tony Royster Jr. var sinnsyk på den tiden der ja, veldig få som kan måle seg i forhold til alder. Er da umulig å ikke bli imponert av den videoen, selv for folk som ikke spiller trommer selv... Cole Marcus er morsom å se på, men kun alderen tatt i betraktning. Snakker vi tekniske skillz så er/var nok Tony på et litt annet nivå. Dere kan jo sjekke ut han her også mens dere er i gang, riktignok 14 år men... sinnsykt flink han og, Eloy Casagrande fra Brasil: http://www.youtube.com/watch?v=_2stb3JmopA 5790812[/snapback] hehe jo takk visste ikke at dn var blitt posta før i "den store tromme tråden" Btw: eloy casagrande hadde non skills inne han oxo jah Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 synes han var skikkelig flink jeg.. men nå spiller ikke jeg trommer heller da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå