Gå til innhold

Fant bille i ølflasken


Grishnack

Anbefalte innlegg

En annen gang hadde jeg sommerjobb som sjåfør og leverte varer til matbutikker. Inne på lageret på en Rema-butikk kom det samtidig kurver med rundstykker, boller osv. Rema-damen mistet noen boller ned på det møkkete gulvet, men tok de bare opp igjen, børstet av dem den verste søla, og satte dem ut i butikken. ÆSJ!

5802321[/snapback]

 

hah, ene Rimi'n som vi hadde der jeg bodde før hadde det helt forjævlig. Vi snakker rotter som levde blant varene som skulle inn i butikken....søppel og mat lå og fløyt over hverandre på baksia...æsj!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo fortelle om en episode til, det er mange år siden nå, men "interessant" likevel. :). Drev og spiste en appelsin da jeg la merke til noe mørkt inne i en av båtene. Da jeg undersøkte nærmere var det en fullvoksen, stor, dau flue (eller et liknende insekt) som var inne i appelsinbåten. Er det nødvendig å si at jeg etter det alltid sjekker appelsinbåter før jeg spiser dem..? :ermm:

Lenke til kommentar
Er det bare jeg eller jeg bare GANSKE heldig og ikke fått noe mystiske dyr eller noe annet oppi maten eller drikken min hitili iløpet av mitt liv :ermm:  :hmm:   Denne posten her har forandret mitt syn på mat og drikke fra nå av :D  :ermm:

5804349[/snapback]

 

Du har nok ikke lagt merke til alle fluene, billene, rottene, tåneglene, underarmshårene, knivspissene, snørrklysene og navleloet i maten bare. Du har sikkert fått i deg noen kilo gjennom årene. Eller så har du bare vært heldig, men du skal vel leve noen år til sannsynligvis. Din tur kommer. Mohahahahahahahah...

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Fra artikkelen som startet tråden:

Fra første slurk kjente jeg at det ikke smakte øl, men mugg

Altså de drakk ganske så mye av flaska?

 

Dette var den siste flasken i sekspakningen.

Altså de begynte å bli ganske fulle?

 

De andre to smakte også på ølet. Alle var enige i at det smakte ekkelt.

For meg virker dette som en gjeng som bestemmer seg å pisse på strømgjærdet. Den første knekker sammen, blir liggende på bakken og det bobler skum ut av munnen, men likevel må nestemann prøve han og.

 

Vi har ikke blitt syke. Det kan jo være greit å vite hvilket dyr det er.

Ja, jeg ønsker også å finne ut hvilke dyr det er! Hver gang jeg drikker øl blir jeg syk dagen etterpå. Mer eller mindre grad. Kanskje dette er løsningen på mine problermer (hvor jeg må på jobb 07:00 søndag morgen?).

Lenke til kommentar
De andre to smakte også på ølet. Alle var enige i at det smakte ekkelt.

For meg virker dette som en gjeng som bestemmer seg å pisse på strømgjærdet. Den første knekker sammen, blir liggende på bakken og det bobler skum ut av munnen, men likevel må nestemann prøve han og.

5808396[/snapback]

 

Hahaha :!:

Lenke til kommentar
Dette var den siste flasken i sekspakningen.

Altså de begynte å bli ganske fulle?

5808396[/snapback]

Hvor full blir man av en sekspakning? Særlig når man er tre personer?

5808432[/snapback]

 

Ja, det var det jeg mente... Tre personer skulle kose seg med Én 6-er...? Skal man drikke så lite kalles det sløsing...

Lenke til kommentar

Jeg fant hvite larver i en sjokolade fra freia melkesjokolade for leeenge siden. Den kastet jeg i søpla! æsjjjhh

 

 

Men bille i øl...hhmm er det ikke mexico som har larve i tequila?? Kan da muligens ha en bille i norsk øl som "varemerke" hehe

 

Har vært såpass drita mange ganger at jeg hadde nok ikke merket den billa om jeg hadde fått den .... kunne kanskje slippet "babben" på vei hjem fra byen da hehe

 

Ciao

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...