Propaganda Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 En annen gang hadde jeg sommerjobb som sjåfør og leverte varer til matbutikker. Inne på lageret på en Rema-butikk kom det samtidig kurver med rundstykker, boller osv. Rema-damen mistet noen boller ned på det møkkete gulvet, men tok de bare opp igjen, børstet av dem den verste søla, og satte dem ut i butikken. ÆSJ! 5802321[/snapback] hah, ene Rimi'n som vi hadde der jeg bodde før hadde det helt forjævlig. Vi snakker rotter som levde blant varene som skulle inn i butikken....søppel og mat lå og fløyt over hverandre på baksia...æsj! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 OMG, klarer ikke å drikke Colaen min rett av flaska lenger, må helle den ned i glass sånn at jeg kan se eventuelle farlige saker. Snakker om 0,5L flasker nå, 1,5L drikker jeg av glass uansett. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Er det bare jeg eller jeg bare GANSKE heldig og ikke fått noe mystiske dyr eller noe annet oppi maten eller drikken min hitili iløpet av mitt liv Denne posten her har forandret mitt syn på mat og drikke fra nå av Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 En kompis fikk en knivspiss i salami pakka si, ringte Stabburet og sa fra, han fikk beskjed om at hvis han holdt kjeft så fikk han en pall med matvarer... hehe ... jeg vil også ha knivspiss i salamien min Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kan jo fortelle om en episode til, det er mange år siden nå, men "interessant" likevel. . Drev og spiste en appelsin da jeg la merke til noe mørkt inne i en av båtene. Da jeg undersøkte nærmere var det en fullvoksen, stor, dau flue (eller et liknende insekt) som var inne i appelsinbåten. Er det nødvendig å si at jeg etter det alltid sjekker appelsinbåter før jeg spiser dem..? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Er det bare jeg eller jeg bare GANSKE heldig og ikke fått noe mystiske dyr eller noe annet oppi maten eller drikken min hitili iløpet av mitt liv Denne posten her har forandret mitt syn på mat og drikke fra nå av 5804349[/snapback] Eller du har ikke lagt merke til dyrene? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hehe. Skal begynne å helle ølet på glass heretter! 5789898[/snapback] Du ser ikke den billen etter 15øl, og du smaker heller den ikke Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Når jeg leser her skriker magan min i protest for å spise eller drikke mere... Sikker på at jeg heretter kommer til å sjekke maten min godt før jeg spiser, og heller all drikke i glass og lukter og ser godt etter før jeg drikker det Lenke til kommentar
nerval Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 må innrømme at jeg satt med samme følelser som deg, men merkelig nok tok det ikke mange timene før alt var glemt, og maten gikk ned på høykant foran en god film gitt Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Er det bare jeg eller jeg bare GANSKE heldig og ikke fått noe mystiske dyr eller noe annet oppi maten eller drikken min hitili iløpet av mitt liv Denne posten her har forandret mitt syn på mat og drikke fra nå av 5804349[/snapback] Du har nok ikke lagt merke til alle fluene, billene, rottene, tåneglene, underarmshårene, knivspissene, snørrklysene og navleloet i maten bare. Du har sikkert fått i deg noen kilo gjennom årene. Eller så har du bare vært heldig, men du skal vel leve noen år til sannsynligvis. Din tur kommer. Mohahahahahahahah... Endret 24. mars 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 jeg fant en "edderkopp" i Litago sjokolade:( det var ikke gått eg har ikke drikt litago siden dengang Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 jeg fant en "edderkopp" i Litago sjokolade:( det var ikke gått eg har ikke drikt litago siden dengang 5806634[/snapback] Jeg drikker litago sjokolade fast hver dag Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg drikker litago sjokolade fast hver dag 5808325[/snapback] Jeg også Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Fra artikkelen som startet tråden: Fra første slurk kjente jeg at det ikke smakte øl, men mugg Altså de drakk ganske så mye av flaska? Dette var den siste flasken i sekspakningen. Altså de begynte å bli ganske fulle? De andre to smakte også på ølet. Alle var enige i at det smakte ekkelt. For meg virker dette som en gjeng som bestemmer seg å pisse på strømgjærdet. Den første knekker sammen, blir liggende på bakken og det bobler skum ut av munnen, men likevel må nestemann prøve han og. Vi har ikke blitt syke. Det kan jo være greit å vite hvilket dyr det er. Ja, jeg ønsker også å finne ut hvilke dyr det er! Hver gang jeg drikker øl blir jeg syk dagen etterpå. Mer eller mindre grad. Kanskje dette er løsningen på mine problermer (hvor jeg må på jobb 07:00 søndag morgen?). Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Dette var den siste flasken i sekspakningen. Altså de begynte å bli ganske fulle? 5808396[/snapback] Hvor full blir man av en sekspakning? Særlig når man er tre personer? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 De andre to smakte også på ølet. Alle var enige i at det smakte ekkelt. For meg virker dette som en gjeng som bestemmer seg å pisse på strømgjærdet. Den første knekker sammen, blir liggende på bakken og det bobler skum ut av munnen, men likevel må nestemann prøve han og. 5808396[/snapback] Hahaha :!: Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Dette var den siste flasken i sekspakningen. Altså de begynte å bli ganske fulle? 5808396[/snapback] Hvor full blir man av en sekspakning? Særlig når man er tre personer? 5808432[/snapback] Ja, det var det jeg mente... Tre personer skulle kose seg med Én 6-er...? Skal man drikke så lite kalles det sløsing... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ja, det var det jeg mente... Tre personer skulle kose seg med Én 6-er...? Skal man drikke så lite kalles det sløsing... 5811389[/snapback] Hørt om å kose seg med en øl eller to? Må ikke drikke seg full hver gang man drikker vet du. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Jeg fant hvite larver i en sjokolade fra freia melkesjokolade for leeenge siden. Den kastet jeg i søpla! æsjjjhh Men bille i øl...hhmm er det ikke mexico som har larve i tequila?? Kan da muligens ha en bille i norsk øl som "varemerke" hehe Har vært såpass drita mange ganger at jeg hadde nok ikke merket den billa om jeg hadde fått den .... kunne kanskje slippet "babben" på vei hjem fra byen da hehe Ciao Endret 25. mars 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg fant en snegle i brokkolien en gang, den gikk rett i bosset. Noen som har sett Ghost ship, når de finner den bønne-boksen og begynner og spise og så merker de at det ikke er bønner men Fluelarver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå