Gå til innhold

Fant bille i ølflasken


Grishnack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
thats why :)

5792909[/snapback]

Stilig! Hva slags art er det? Er den lovlig å ha her i Norge?

 

OnT: Fatter'n hadde vært i butikken og kjøpt økologiske bananer. De var pakket inn i en solid plastikkpose, og inni der fløy det tre møll/fluer. Men det er vel prisen man må betale for økologiske produkter? Å få insekter med på kjøpet altså. Og da er jo spørsmålet: velger du pest eller kolera?

Lenke til kommentar
thats why :)

5792909[/snapback]

Stilig! Hva slags art er det? Er den lovlig å ha her i Norge?

5793853[/snapback]

 

Det er en leopard gekko, og nei, den er ikke lovlig å ha i Norge, hvis du ikke har fått en spesiell tillatelse som er ekstremt vanskelig å få. Så vidt jeg veit så er det bare barn med ekstrem allergi mot pelsdyr som muligens kan få innvilget hold av slanger og andre reptiler. :)

 

Helt lik den sirissen på bildet var det jeg fikk i isen min :D

5794249[/snapback]

 

haha, merkelig greier...unner deg ikke den ass :p

Lenke til kommentar
thats why :)

5792909[/snapback]

Stilig! Hva slags art er det? Er den lovlig å ha her i Norge?

5793853[/snapback]

 

Det er en leopard gekko, og nei, den er ikke lovlig å ha i Norge, hvis du ikke har fått en spesiell tillatelse som er ekstremt vanskelig å få. Så vidt jeg veit så er det bare barn med ekstrem allergi mot pelsdyr som muligens kan få innvilget hold av slanger og andre reptiler. :)

 

Helt lik den sirissen på bildet var det jeg fikk i isen min :D

5794249[/snapback]

 

haha, merkelig greier...unner deg ikke den ass :p

5794446[/snapback]

 

Var ikke en serlig god opplevelse nei. Var i tunisia, de var mørkt ute (blir ganske tidlig mørkt der) og Even fant ut at han ville ha is. Så da gikk han og kjøpte seg en stor is. Da Even skulle spise isen merket han at noe kravlet på leppene hans. Even slo den vekk og trampet på den. Så gikk han og kjøpte en ny is, uten seriss på.

Lenke til kommentar
Takket være denne tråden turte jeg ikke lese Donald mens jeg spiste frokostblanding, men fulgte heller med på hver skje som skulle inn i munnen min. *sutre*

5792700[/snapback]

 

HAhaha, samme her. Jeg satt og spiste yoghurt, jeg følgte ikke med på skjermen, følgte med på hver eneste skje som jeg putta inn i munnen.

 

 

Btw, livet er lettere når man ikke vet slike ting. :p Nå kan jeg ikke lese osv. mens jeg spiser. Nå kommer jeg til å sitte og følge med på hver ting jeg putter inn i munnen.

Lenke til kommentar

Husker på jobben en gang så kom sjefen bort til meg med en ølflaske og sa lukt på den her, nytt øl som skal selges nå. Jeg så ikke på flasken eller noe så jeg luktet. Reagerte med en spontan brekning som resulterte i oppkast i søppelbøtta på kontoret... Det var klar veske i bunn av flasken, mens resten opp til tuten var ugjennomsiktig, altså en eller annen guffe (tageligvis mugg) og det lukta så utrolig dritt.

 

Ellers har jeg bare funnet mark i sjokolade en gang, og fluer i salaten...

Lenke til kommentar

For endel år siden drakk jeg Solo til pinnekjøtt-middagen juleaften. Brusen smakte ekkelt, men regnet med at det var pga at jeg hadde vert syk en stund tidligere. Jeg klarte ikke å drikke opp hele flasken, og når min far fikk luktet på resten, tok han flasken og sendte inn til næringsmiddeltilsynet eller hva det heter. Fikk svar senere om at det var White-Spirit-rester i brusen. Fikk en ny flaske, men det var lite i forhold til bivirkningene. (Ble dårlig)

 

En annen gang hadde jeg sommerjobb som sjåfør og leverte varer til matbutikker. Inne på lageret på en Rema-butikk kom det samtidig kurver med rundstykker, boller osv. Rema-damen mistet noen boller ned på det møkkete gulvet, men tok de bare opp igjen, børstet av dem den verste søla, og satte dem ut i butikken. ÆSJ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...