Gå til innhold

Fant bille i ølflasken


Grishnack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvalmen stiger i halsen :\

 

Det er faktisk mye rart å finne i brød. På en kafé spiste jeg av en baguett. Da jeg var kommet halvveis, så jeg på undersiden og fant en diger, svart flue med lange og store vinger klemt inn i brødet. Jeg spiste bare sjokolade resten av den dagen. Jeg fant også et levende kryp i en pose ferdigskåret brød på en butikk, det var et insekt med ekle, svinsete følehorn som følte seg rundt langs brødet. En annen gang fant jeg store lommer med olje i brødet mitt, etter noen skiver med merkelig smak.

Lenke til kommentar
Fattern fant ei levende barkebille i skogsbæryogurt.

Han har aldri spist yogurt siden det.

5789847[/snapback]

 

heh, fattern fikk sprøytespiss i pepita kjeksen sin en gang, er vel ikke kjeksfolka sin skyld, men en jævla skremmende og ekkel opplevelse var det... han stakk seg, men fikk heldigvis ikke no sykdommer osv...

 

Når jeg var sneip, så fant jeg edderkopp i cornflaksen, og har ikke spist det siden den gang.

Lenke til kommentar

Denne tråden var forferdelig ekkelt. Veps i drikken, mark/olje/insekter i brødet og masse koselige greier. Husker på ungdomsskolen at noen putta en brødskorpe i litagoen. Passelig skremmende opplevelse, bare det. Utover det, har jeg hatt noen utrivelige opplevelser med maur overalt i ett kjøkken. Veps og Maur er høyt oppe på min liste over små skapninger jeg vil alt vondt.

 

//Sylvarius

Lenke til kommentar
Da jeg kom tilbake og tok en slurk oppdaget at det var noe bevegende og ekkelt i munnen min. I tillegg stakk det meg så jeg spyttet det ut.

 

Det var med andre ord helt greit at det var noe bevegende og ekkelt i munnen din helt til det stakk?

5791103[/snapback]

Vel, hadde nok spyttet den ut før eller senere. Den stakk meg uansett så fort den var inne i munnen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde glemt å ta ut sirissene mine ut av posen fra dyrebutikken, og krabatene hadde klart å gnage seg ut av posen. jeg hadde 60 sirisser løpende rundt på rommet.

 

Trudde jeg hadde klart å fange de fleste, men ikke alle.

 

Dagen etter hadde jeg mekka meg en grandis, setter den på bordet og går en tur på do... når jeg kommer tilbake sitter det 3 feite sirisser på pizza'n og gomler... jævla kryp! kasta dem rett inn til dyret, der de blei spist med glede :D

 

Ett par dager etterpå skulle jeg ta på meg buksa, og kjente noe kravle oppover beine mot mine edlere deler, og jaggu meg er det ikke en siriss..fikk litt noia der og da :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde glemt å ta ut sirissene mine ut av posen fra dyrebutikken, og krabatene hadde klart å gnage seg ut av posen. jeg hadde 60 sirisser løpende rundt på rommet.

 

Trudde jeg hadde klart å fange de fleste, men ikke alle.

 

Dagen etter hadde jeg mekka meg en grandis, setter den på bordet og går en tur på do... når jeg kommer tilbake sitter det 3 feite sirisser på pizza'n og gomler... jævla kryp! kasta dem rett inn til dyret, der de blei spist med glede :D

 

Ett par dager etterpå skulle jeg ta på meg buksa, og kjente noe kravle oppover beine mot mine edlere deler, og jaggu meg er det ikke en siriss..fikk litt noia der og da :p

5791590[/snapback]

Da er mitt spørsmål: Hva i "(#¤&/ skulle du med 60 sirisser? :p

Lenke til kommentar

Koste meg en morgen med sikkert 4-5 dl bringebærsyltetøy som var i et stort glass (hjemmelaget). når jeg var på besøk i hallingdal, på havregryna mi.

 

Når jeg skulle tilbake og forsyne meg enda grådigere la jeg merke til at det var ca 14 fluer oppe i glasset.

Jeg spydde med en gang :ermm:

 

aldri mer havregryn på meg.. (er ikke godt uten bringebærsyltetøy :( )

Lenke til kommentar
Jeg hadde glemt å ta ut sirissene mine ut av posen fra dyrebutikken, og krabatene hadde klart å gnage seg ut av posen. jeg hadde 60 sirisser løpende rundt på rommet.

 

Trudde jeg hadde klart å fange de fleste, men ikke alle.

 

Dagen etter hadde jeg mekka meg en grandis, setter den på bordet og går en tur på do... når jeg kommer tilbake sitter det 3 feite sirisser på pizza'n og gomler... jævla kryp! kasta dem rett inn til dyret, der de blei spist med glede :D

 

Ett par dager etterpå skulle jeg ta på meg buksa, og kjente noe kravle oppover beine mot mine edlere deler, og jaggu meg er det ikke en siriss..fikk litt noia der og da :p

5791590[/snapback]

Da er mitt spørsmål: Hva i "(#¤&/ skulle du med 60 sirisser? :p

5792788[/snapback]

 

Kanskje han har en Goliath?

Eller skorpion?

Lenke til kommentar
Jeg hadde glemt å ta ut sirissene mine ut av posen fra dyrebutikken, og krabatene hadde klart å gnage seg ut av posen. jeg hadde 60 sirisser løpende rundt på rommet.

 

Trudde jeg hadde klart å fange de fleste, men ikke alle.

 

Dagen etter hadde jeg mekka meg en grandis, setter den på bordet og går en tur på do... når jeg kommer tilbake sitter det 3 feite sirisser på pizza'n og gomler... jævla kryp! kasta dem rett inn til dyret, der de blei spist med glede :D

 

Ett par dager etterpå skulle jeg ta på meg buksa, og kjente noe kravle oppover beine mot mine edlere deler, og jaggu meg er det ikke en siriss..fikk litt noia der og da :p

5791590[/snapback]

Da er mitt spørsmål: Hva i "(#¤&/ skulle du med 60 sirisser? :p

5792788[/snapback]

 

thats why :)

post-43665-1143031637_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...