Grishnack Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg søkte, og fant ingen tråder som allerede handlet om dette. Bille Dette må være noe av det ekleste jeg har sett i hele mitt liv. Og det må virkelig være dårlig reklame for Ringes! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg spiste en sånn bille da jeg var liten. Jeg fant ståltråd i et kneipbrød jeg kjøpte en gang. Lenke til kommentar
intheass Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Å fy æsj, verste jeg vet er å finne ekle kryp i maten min. Men Tuborg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Fattern fant ei levende barkebille i skogsbæryogurt. Han har aldri spist yogurt siden det. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Og jeg som bare har bokseøl... mista lysten på øl jeg nå... bare kvalmt detta! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Fattern fant ei levende barkebille i skogsbæryogurt.Han har aldri spist yogurt siden det. 5789847[/snapback] Det må ha vært en tragisk opplevelsen. Etter at vi kom fra ferie en gang og skrudde på vannkokeren, oppdaget vi en død kakerlakk inni. Den omkom sannsynligvis på grunn av den varme temperaturen. Mmm, kokt kakerlakk... Edit: Heter vannkoker det, ikke tekoker. Endret 21. mars 2006 av KGB- Lenke til kommentar
Grishnack Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Hehe. Skal begynne å helle ølet på glass heretter! Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ja vi har jo øl brygget på humle og øl brygget på bille.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Haha, saksøkt produsenten, og si du har blitt skaded mentalt, og krever 320 millioner i erstattning. EDIT: ah, var ikke deg nei. Endret 21. mars 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det var ikke gøy å se på selv om jeg er mindreårig. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det var ikke gøy å se på selv om jeg er mindreårig. 5789970[/snapback] Øl drikker du vel alikevell, eller drakk Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg la merke til at melkesjokoladen min var full av små, hvite mark. Mest sannsynlig møll. Hadde dog spist over halve før jeg la merke til alle larvene. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg satt og åt brød en gang... syntes det lukta litt mugg her, men dreit ti det, og når jeg hadde spist opp to skiver merka jeg noe grønt på den sisste skiva Æsj Æsj Æsj Hater råtn mat og daue ting i maten.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg la merke til at melkesjokoladen min var full av små, hvite mark. Mest sannsynlig møll. Hadde dog spist over halve før jeg la merke til alle larvene. 5790030[/snapback] Eller når noen har sneipa røyken i cola BOKSEN din, så tar du siste slurk og kjenner stumpen i kjeften. Deilig våt oppløst sneip Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg la merke til at melkesjokoladen min var full av små, hvite mark. Mest sannsynlig møll. Hadde dog spist over halve før jeg la merke til alle larvene. 5790030[/snapback] Eller når noen har sneipa røyken i cola BOKSEN din, så tar du siste slurk og kjenner stumpen i kjeften. Deilig våt oppløst sneip 5790078[/snapback] Jammen den er ikke noen råtten bille! det er bare en sneip, som det smaker sneip av.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Fattern fant ei levende barkebille i skogsbæryogurt.Han har aldri spist yogurt siden det. 5789847[/snapback] Giiisle, ikke si sånn, det er yndlingsyoghurten min. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg la merke til at melkesjokoladen min var full av små, hvite mark. Mest sannsynlig møll. Hadde dog spist over halve før jeg la merke til alle larvene. 5790030[/snapback] Eller når noen har sneipa røyken i cola BOKSEN din, så tar du siste slurk og kjenner stumpen i kjeften. Deilig våt oppløst sneip 5790078[/snapback] Jammen den er ikke noen råtten bille! det er bare en sneip, som det smaker sneip av.. 5790107[/snapback] Aner ikke, kvalmt er det. Ser heller på en skrella og delt japaner på internet enn det igjen. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) I en pose ris familien kjøpte var det en god del kokonger. Kokongene hadde ganske lik farge som risen, og var ganske like i størrelse. Dette oppdaget vi ikke før kokongene var blitt til møll som fløy rundt på kjøkkenet. Det tok ikke lange tida, men vi rakk da å få spist en porsjon kokonger først. Jaja, proteiner er proteiner. Det som var litt verre, var da møllen bosatte seg i poser med mat (som ble spist litt av, fremprovoserte brekninger, og ble kastet snart etter), la egg og klekte larver som begynte å krype i kjøkkentaket. Nå oppbevares ALT av mat (utenom det i kjøleskap og frysere) i bokser e.l., og insektene er borte. Skulle det komme flere insekter til ved flere lignende tilfeller, vil vi oppdage dem fort, og de vil heller ikke få tilgang til mat. Ergo vil de DØ før de rekker å utrette særlig mye. Så fikk vi nytte av alle Tupperware-produktene som mutter'n har kjøpt allikevel, da. Edit: Skrivefeil. Endret 21. mars 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jasmin-ris ja, funnet sånn risdyr i en sånn pose. Og noe annet, en SVÆR edderkopp i nesquick frokostblandingen med masse spindelvev. Fy faen, har enda ikke spist nesquick sjokoladekuler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Giiisle, ikke si sånn, det er yndlingsyoghurten min. 5790155[/snapback] Sorry, det viste jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå