maarf Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei, er på utkikk etter et kabinett som jeg kan bruke på min filserver. Det jeg ønsker er et billig kabinett, da det blir satt i et skap, og jeg trenger plass til 10-15+ disker. Noen anbefalinger? -- maarf Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei, er på utkikk etter et kabinett som jeg kan bruke på min filserver. Det jeg ønsker er et billig kabinett, da det blir satt i et skap, og jeg trenger plass til 10-15+ disker. Noen anbefalinger? -- maarf 5789721[/snapback] Du skal ha DETTE kabinettet! Masse plass, masse muligheter for kjøling og til den prisen er det en killer! Lykke til! Med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
Urfe Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har selv tenkt på dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=pc343b&mcat=c433 Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har selv tenkt på dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=pc343b&mcat=c433 5822997[/snapback] Han spør om et litt billig, 2000 er mye, synes jeg hvertfall Men jeg ville selv kjøpt Cooler Master Stacker, som Han Herre har lagt ut... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 CM Stacker og noen moduler så har du plass til en bråte med disker. Og om ikke det er nok er det masse plass i gulvet under hk, som du kan utnytte. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du skal ha DETTE kabinettet! Masse plass, masse muligheter for kjøling og til den prisen er det en killer! Lykke til! Med vennlig hilsen Han Derre 5792680[/snapback] Den prisen forsvinner i prisen det koster for utstyr slik at diskene passer i 5.25 tommers plassene Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg kjøpte et Chieftec Dragon Fulltower. Med vanlige diskrammer har du plass til 15 disker uten modifikasjoner, og det er plass til temmelig mange hvis du modifiserer det. Jeg har Stacker også (hovedmaskinen), men det jeg ikke liker med det er frontdekslene som er et rent helvete å ta av/sette på plass. Hvis kabinettet er fullt med disker vet jeg rett og slett ikke om det går an, ettersom de må presses ut fra baksiden. Jeg vet imidlertid at Snekker'n har snakket om et triks for å få disse ut med kredittkort. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jo, god plass i chieftech ja. Med de moddene jeg har gjort nå (har hivd ut de orginale disk-rammene og satt inn patentbånd) så har jeg plass til rundt 10-15 disker. Hiver jeg ut vannkjølinga så går det inn en god del flere.. Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Den prisen forsvinner i prisen det koster for utstyr slik at diskene passer i 5.25 tommers plassene 5857280[/snapback] Dersom man skal kjøpe 4stk 4-IN-3 så, men den beste og mest stillegående løsningen er uansett å bruke 75mm O-ringer! Det beste er at man taper ikke masse plass ved å bruke den løsningen heller! Sjekk denne tråden! Med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå