ElvisOJ Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 God kveld, Har nettop kjøpt meg dvd-brenner og prøvde nettop å brenne en film, men så får jeg opp en feilmelding som sier at dvd-plata som jeg prøvde å brenne på er for liten... Filmen var på 5.7gb, altså alt for stor for brenneplata som er på 4.7gb. Så finnes det større dvd-brenne plater en dette? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 har du prøvd : DVDshrink Komprimerer filmen ned til 4,7 gig ,slik at du får plass på en cd. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 ja, dual layer plater.... Hvist brenneren din støtter dette formatet står det at den støtter DL De platene har dobbelt så stor lagringsplass som di vanlige dvd brennplatene Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 men da må han vel snu platten for å se resten av filmen. Prøv programmet jeg tipset deg om , det er gratis. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Takker Laster ned og prøver nå! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 men da må han vel snu platten for å se resten av filmen. Prøv programmet jeg tipset deg om , det er gratis. 5789734[/snapback] nei, lol, den brenner i to lag... Det er et bra program, men jeg tror dere begge har missforstått Dual Layer Brenneren brenner data på platen i to lag, først brenner den helt ut 4,7GB, så begynner den på nytt innerst å brenner seg utover igjen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Dette handler om lagringsmedier og er derfor feilpostet da vi har et eget forum for dette. Stenges, vær vennlig å opprette ny post i rett forum . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg