ownCS Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 A8N32 An8 32-X Hvilket av disse hkene er best ? Hvem klokker best? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 har selv a8n32sli deluxe... synes layouten der er mye bedre og det klokker helt greit. hw.no har testa det, så les litt der du. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Seff velger du ASUS til overklokking! Dette kortet er rimelig greit til overklokking og tror ikke du vil få så mye problemer med det heller. Lenke til kommentar
alexander91 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Abit kortet skal ifølge hw testen klokke minst like bra som Asus. Det er 100kr billigere enn asus kortet og høyere ytelse. Jeg ville valgt Abit kortet. Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Eg har sitte med same problem sjølv. Eg har vel for tiden landa på Asus. Ut i frå det eg har lese rundt om kring, klokker Abit MINST like godt (og da meiner eg betre). Sidan eg ikkje skal klokke ein nanoprosent ein gong er dette totalt likegyldig for min del, og da landa eg på ASUS sitt kort. Dette pga fleire av mine "behov" og lyster som eg ikkej skal gå i detalje i her. ;-) Søk rundt og les litt, det er halve gleda med å kjøpe ny data for min del. Sjå f.eks. på http://www.motherboards.org/ Lenke til kommentar
Roug Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 har Asus a8n-32 deluxe, til påske skal jeg bytte over til abit an8-32x, Grunnen: alt for mange problemer med drivere fra asus, det er ett kjent problem med ride driverne og lydkortet. SLI fungerer ikke på mitt hk MEN det er bare mitt kort da, Har sjekka en del på forumet, mange som har problemer med asus kortet. derfor går jeg for konkurrenten PS: Klokkinga fungerer utmerket på kortet Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har Abit 32x. Virker som et greit kort, men litt dårlig layout i min mening. En rekke koblinger helt nederst på kortet inkl. Ccmos som blir tilnærmet utilgjengelig om du ikke har rikelig med plass i kabinettet. Klokking går greit, men har ikke opplevd noen revolusjon sammenlignet med Asrock dual SATA II. Guru er glimrende, men virker noe unøyaktig. (bla. vifte monitoringen) Ganske enkelt å montere, (gjorde det litt vanskelig da jeg benyttet et nytt Antec P180). Ikke prøvd SLi ennå. Virker meget stabilt uten OC, med X2 3800, 2GB PC3200 Patriot LLk, Hiper 480 PSU Har da bare hatt det en dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå