Gå til innhold

dvd brenning hjelp trengs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje Wipeout mener denne spilleren: VLC-Player.

5800787[/snapback]

Har en eminem cd med dvd denne har jeg spilt tidligere med ett program, dvdshrink som var på en cd fra computer, har selvfølgelig slettet det da jeg ikke helt viste hva jeg skulle bruke det til.

Må se om jeg finner denne cd og prøve og innstallere på nytt.

Når det gjelder platespiller er det en 12 kg jvc kollos fra 1983 med lakkert teak?look med en grado mc picup, fungerer greit ennå syns jeg og ja er enig i at mye av det remastret materiale ikke er godt, noe kan være borte i forhold til det orginale...så i high fdelty for noen år siden at en leser hadde kassert sine lp,er for og kjøpe cd,er bla doors, skuffelsen var stor når det gjalt den ene cd pga at det karakteristiskeorgelet var borte? i forhold til orginal opptaket.

Syns også at nyere opptak er ihjel mikset, kanskje pga at studioteknikkere skal ha sin (signatur) på innspillingen. Det låter svulstig og grøtete.

Beste opptak jeg har hørt er faktisk fra 60-tallet med få mikrofoner og uten ihjelmiksing.

Lenke til kommentar
Kanskje Wipeout mener denne spilleren: VLC-Player.

5800787[/snapback]

Takker så meget for hjelp, nå kan jeg se dvd,en har tidligere hatt dvdshrink fra cd som medfulgte computer og så dvd gjennom dette, men slettet det selfølgelig.

Når det gjelder platespiller er det en 12 kg kollos jvc fra 1983 med grado mc pickup.

Ja er enig at remastret cd er ett sjansespill, så i danske high fidelity for noen år siden en leser som hadde solgt sine lp,er for og kjøpe de opp på cd. Stor var forbauselsen da han kjøpte en cd av doors og oppdaget at det karakteristiske orgelet var borte (venstre kanal).

Liker ikke nye miksinger syns de er oppblåste og svampaktige, de beste opptak jeg har hørt er fra 60-tallet med få mikrofoner og lite miksing, har en følelse av at studioteknikere i dag skal sette sin (signatur) på opptaket.

Disse gamle innspillinger kan høres spinkle ut i enkle annlegg, men skal nærmest være slik.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis det fortsatt er liv i denne tråden så spør jeg her :)

Har en benQ 1650, prøvde å update til nyeste firmware, the one and only: "bcdc" men det står

"current firmware: TANE

"the drive is not allowed to be updated"

så jeg lurer på hva jeg skal gjøre, får nemlig kun opp "image recorder" i nero 7.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...