Petterahl Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei! Har akkurat fått meg Linksys WRT54GS v.4. Laster ned med ftp og speeden hopper på en måte? Fikk mye bedre speed før, har flasha til dd-wrt firmware til ingen nytte.. Har lest noe om å sette antall maks porter til 4096 i firmwaren, og TCP&UDP timeout til 120 sec. Men finner ikke ut hvor jeg kan gjøre det.. Lenke til kommentar
ronnyenk Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei! Har akkurat fått meg Linksys WRT54GS v.4. Laster ned med ftp og speeden hopper på en måte? Fikk mye bedre speed før, har flasha til dd-wrt firmware til ingen nytte.. Har lest noe om å sette antall maks porter til 4096 i firmwaren, og TCP&UDP timeout til 120 sec. Men finner ikke ut hvor jeg kan gjøre det.. 5789431[/snapback] se om du finner noen svar på www.portforward.com Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Fant ut at det bare var meg som hadde dette problemet, prøve med en pc som hadde kabel og den fikk full speed med en gang.. Hmm, noen forslag på hva som er feil? Torrent går smertefritt Edit: Alt funker fint nå, ante ikke hva som var feil... Endret 21. mars 2006 av Petterahl Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Kan mulig være nettveks korte ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå