Ola92 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei! faren min har en Nokia 3230 og vil ha litt mer funksjonalitet og kvalitet på kameraet. Det jeg lurte på er om det er noen son vet om et fullversjons (gratis) kameraforbedrings program. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nei, ikke uten videre... Men vet om programmer som kan ta 4 bilder på 3-4 sekunder eller noe, så det blir mye høyere oppløsning. Da vil du jo få noe bedre bildekvalitet når du endrer størrelsen til standard, men noe annet vet jeg ikke om... Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nei, ikke uten videre...Men vet om programmer som kan ta 4 bilder på 3-4 sekunder eller noe, så det blir mye høyere oppløsning. Da vil du jo få noe bedre bildekvalitet når du endrer størrelsen til standard, men noe annet vet jeg ikke om... 5789376[/snapback] Åssen programmer er dette? Fins det til WM5 også? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Nei, ikke uten videre...Men vet om programmer som kan ta 4 bilder på 3-4 sekunder eller noe, så det blir mye høyere oppløsning. Da vil du jo få noe bedre bildekvalitet når du endrer størrelsen til standard, men noe annet vet jeg ikke om... 5789376[/snapback] Hvilket programer dette? Jeg har ganske lyst på dette programmet siden jeg pleier å ta bilder inne og da holder jeg den veldig stille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå