lax Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Heisann der! Er det noen som vet om det finnes noen dual slot A hovedkort no sted? Har nemlig to 750Mhz slot A liggende Egentlig så tror jeg ikke d finnes, men d hadde jo vært litt moro Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Den første av TYAN TIGER var slot A, sjekk http://www.tyan.com Lenke til kommentar
lax Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 Finner ingen dial slot A hos tyan jeg... =/ Er du sikker på at det stemmer? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Det var planer om å lage chipset som støttet dual, men så begynte dem å tenke på duron og t-bird så da bestemte de seg for å lage til dette istedefor. Altså. Det finnes ikke dual slot a!!! Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 JO! Det finner dual slott A, men da må du kjøpe deg en amd mp prosessor, dei e DYRE!! :wink: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 skybiz : Du tenker vel hovedsakelig socket... og at du må ha to av dem :smile: Men finnes det ikke et converterkit til slotA ? (vet ikke om jeg kanskje har drømt det bare) ? Lenke til kommentar
xonic Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Jo det mener jeg har sett på komplett!! Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Nope, kun fra FCPGA til SLOT1, beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå