Gå til innhold

Kjøpe xbox 360 spill i Latvia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spill kjøpt i Latvia skal ikke være noe problem. Derimot pleier det ikke å være noe å spare på å kjøpe spill i land som Latvia, Estland, Litauen og Polen. Mange som jeg kjenner som jobber her i området fra de landene kjøper elektronikk med seg fra Norge og hjem, grunnet at prisen er kunstig høy i de landene. Visstnok grunnet at de har ca samme veiledendes pris som oss, men i Norge kjører vi ofte tilbud på slike ting, noe de som regel ikke gjør der.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal de ikke selge 360 i Latvia ? Og hvorfor i allverden skal det være dyrere ?

5790874[/snapback]

 

Fordi,

 

"Derimot pleier det ikke å være noe å spare på å kjøpe spill i land som Latvia, Estland, Litauen og Polen. Mange som jeg kjenner som jobber her i området fra de landene kjøper elektronikk med seg fra Norge og hjem, grunnet at prisen er kunstig høy i de landene. Visstnok grunnet at de har ca samme veiledendes pris som oss, men i Norge kjører vi ofte tilbud på slike ting, noe de som regel ikke gjør der."

 

Er nok ikke mange i Latvia som har råd til en konsoll til 3000kr. Derfor er markedet garantert veldig lite også, ergo dyrere priser enn i vest Europa. Blir faktisk overrrasket hvis de i det hele tatt selger 360 der. Koster vel ca en gjennomsnitts månedslønn for folk der.

Lenke til kommentar

Xbox 360 skal normalt ikke være vanskelig å finne i noen av de landene. De baltiske landene har etter at de gikk inn i EU hatt en nesten eventyrlig vekst i økonomien, og folk har generellt fått bedre råd. Dette også grunnet lettere å ta arbeid i utlandet for så å komme tilbake 6 mnder senere etter å ha tjent godt med penger etter standarden som er der nå.

 

At du finner xbox 360 tviler jeg ikke på, men om du kan spare så mye på spillene der tviler jeg mer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...