hcnielsen Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg har denne pc'en her og vil ha nytt kabinett og PSU (Hver for seg)..(Har oppgradert skjermkortet og rammen ) men trenger et kult kabinett og en God PSU... max pris= 1200kr (eventuelt mer vis jeg får gode forslag) På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hva definerer du som kult? Skal det veie mye? Vindu? Plass til mange harddisker? Det er litt for lite å si bare "kult"... Les sticky'en og få litt mere innsikt i hva du bør se etter. Men jeg skal forsøke. Hva med: Thermaltake Soprano Sort og en: Hiper M-serie strømforsyning 480W (Jeg vet ikke veldig mye om denne PSU'en, men det er Hiper ) Dette kommer på rundt 1300kr + frakt, men det er et godt kabinett, og en sannsynligvis god PSU. Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Må si meg helt enig med Kongen når det gjelder strømforsyninga i hvertfall, men jeg vil anbefale dette kabinettet fra Lian-Li. Uansett om du velger TT eller LL får du mye kabinett for pengene, lekkert og stilrent design og kjempekvalitet! Lykke til med valget ditt! Med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du kan også betale litt mere og få et TT tsunami dream som erlitt bedere en soprano,men en kammerat av meg har soprano eg det er også et veldig bra kab så anbefaler det på det sterkste! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hva definerer du som kult? Skal det veie mye? Vindu? Plass til mange harddisker? Det er litt for lite å si bare "kult"... Les sticky'en og få litt mere innsikt i hva du bør se etter. Men jeg skal forsøke. Hva med: Thermaltake Soprano Sort og en: Hiper M-serie strømforsyning 480W (Jeg vet ikke veldig mye om denne PSU'en, men det er Hiper ) Dette kommer på rundt 1300kr + frakt, men det er et godt kabinett, og en sannsynligvis god PSU. 5791646[/snapback] Enig der, har selv Soprano, psu`en er bra, så det får ikke blitt annet enn bra.. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 "følge med" ta en titt på bzerk mesh....den er ganske stilig, har ingen erfaring med det, men ser ut som det kjøler godt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg vil tro at det kabinettet samler ganske mye støv pga. alle hullene. Vill selv gått for Soprano eller det Lian Li'et Han Derre anbefalte. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Bruker en slik Hiper M 480 W selv. Den avgir litt støy. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Nå vet jeg ikke hvor viktig utseende er for deg, men jeg f. eks. drømmer om det kabinettet her: http://www.3dfxcool.no/product_info.php?cP...roducts_id=1091 Det er flere kule Aero kabinetter der, take a look around. Når det gjelder PSU så er Hiper bra, har Hiper 580W, litt mer bråk fra den enn 480W versjonen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva med sunbeam trio kabinett og aspire 520W alumineum 3 vifter, sort PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå