Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av kabinett og PSU?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva definerer du som kult? Skal det veie mye? Vindu? Plass til mange harddisker? Det er litt for lite å si bare "kult"... Les sticky'en og få litt mere innsikt i hva du bør se etter.

Men jeg skal forsøke. Hva med:

Thermaltake Soprano Sort

og en:

Hiper M-serie strømforsyning 480W (Jeg vet ikke veldig mye om denne PSU'en, men det er Hiper ;) )

Dette kommer på rundt 1300kr + frakt, men det er et godt kabinett, og en sannsynligvis god PSU.

Lenke til kommentar

Må si meg helt enig med Kongen når det gjelder strømforsyninga i hvertfall, men jeg vil anbefale dette kabinettet fra Lian-Li. :D

Uansett om du velger TT eller LL får du mye kabinett for pengene, lekkert og stilrent design og kjempekvalitet!

Lykke til med valget ditt!

Med vennlig hilsen

Han Derre

Lenke til kommentar
Hva definerer du som kult? Skal det veie mye? Vindu? Plass til mange harddisker? Det er litt for lite å si bare "kult"... Les sticky'en og få litt mere innsikt i hva du bør se etter.

Men jeg skal forsøke. Hva med:

Thermaltake Soprano Sort

og en:

Hiper M-serie strømforsyning 480W (Jeg vet ikke veldig mye om denne PSU'en, men det er Hiper ;) )

Dette kommer på rundt 1300kr + frakt, men det er et godt kabinett, og en sannsynligvis god PSU.

5791646[/snapback]

Enig der, har selv Soprano, psu`en er bra, så det får ikke blitt annet enn bra.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...