Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISP - Hvem har de mest fornøyde kundene?


Anbefalte innlegg

Har telenor og skal nå bytte, så lurer jeg på hvilke av de landsdekkende isp`ene som får best skussmål av sine kunder..

NGT og Telenor er i så måte diskvalifisert fra denne diskusjonen..

Skal ha ip-telefoni..

Har i dag 1500/300 og ønsker noe tilsvarende..

Det som er viktig er; Leverer dem hva dem lover, lite nedetid, etc.

Kundeservicen bør/må være tilfredsstillende..

 

Jeg tenker på Bluecom, men har hørt litt negativt om dem etter at Ventelo tok over..

 

*************

 

Er vel kanskje ikke så mange fornøyde kunder i disse dager... :hmm:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har telenor og skal nå bytte, så lurer jeg på hvilke av de landsdekkende isp`ene som får best skussmål av sine kunder..

NGT og Telenor er i så måte diskvalifisert fra denne diskusjonen.. 

Skal ha ip-telefoni..

Har i dag 1500/300 og ønsker noe tilsvarende.. 

Det som er viktig er; Leverer dem hva dem lover, lite nedetid, etc.

Kundeservicen bør/må være tilfredsstillende..

 

Jeg tenker på Bluecom, men har hørt litt negativt om dem etter at Ventelo tok over..

 

*************

 

Er vel kanskje ikke så mange fornøyde kunder i disse dager...  :hmm:

5789080[/snapback]

 

Vel... det virker som om du allerede har bestemt deg, før du spør. Du har jo allerede diskvalifisert Telenor og NGT, og også på god vei til å gjøre det samme med bluecom.

 

Forstår ikke hvorfor du spør oss når du allerede har gjort deg opp en mening.

 

Personlig ville jeg valgt Telenor.

Lenke til kommentar
Har telenor og skal nå bytte, så lurer jeg på hvilke av de landsdekkende isp`ene som får best skussmål av sine kunder..

NGT og Telenor er i så måte diskvalifisert fra denne diskusjonen.. 

Skal ha ip-telefoni..

Har i dag 1500/300 og ønsker noe tilsvarende.. 

Det som er viktig er; Leverer dem hva dem lover, lite nedetid, etc.

Kundeservicen bør/må være tilfredsstillende..

 

Jeg tenker på Bluecom, men har hørt litt negativt om dem etter at Ventelo tok over..

 

*************

 

Er vel kanskje ikke så mange fornøyde kunder i disse dager...  :hmm:

5789080[/snapback]

 

----------------

 

Vil anbefale BlueCom. Føler faktisk kundesupporten deres har blitt bedre etter Ventelo tok over.

 

Noen andre med samme erfaring ??

 

NGT har vel diskvalifisert seg selv for lenge siden. :D

Lenke til kommentar

Jeg har Tele2. Skulle hatt 1500/300, men har 2000/200-300 :D Vi har hatt det i hele år. Det har ikke vært NOE nedetid og har derfor ikke hatt så mye kontakt med kundeservice. Har alt på Tele2, mobil, fasttlf osv.. Hastighetene er som forventet.

 

Jeg vil nok anbefale deg Tele2 :):thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har bare gode ting å si om bluecom, har selv ikke hatt noen merkbar nede tid, kan vell si at internett har vert borte i max 1time det siste året, ( uten om de gangene, jeg selv har koblet det ned, får å om-møblere) Kundesupporten deres har som sakt bare blitt bedre etter at Ventelo har tatt over, fikk nettop en telefon, der de sa at jeg betalte får mye for den lingja jeg fikk, grunnet en pris forandring hos dem.. dette ga et stor + i boka fra min side.

Lenke til kommentar

Hadde selv Telenor og byttet til Tele2. Herlig å slippe PPOE. Linja har ikke vært nede på et halvt år (ikke som jeg har merket), og kundeservicen har vært upåklagelig de gangene jeg har hatt bruk for de. Har 3mbit linje og den holder hva den lover. Bruker også Tele2 sin ip telefon som fungerer utmerket.

Lenke til kommentar
Vil anbefale BlueCom. Føler faktisk kundesupporten deres har blitt bedre etter Ventelo tok over.

 

Noen andre med samme erfaring ??

 

 

Nei, jeg har helt motsatt erfaring enn det du har....Etter at Ventelo kom inn i bildet så har ventetiden på supporten blitt kjempelang og kvaliteten på supporten etter at den ble flyttet til Kristiandsand er blitt under enhver kritikk...De som sitter der er helt ferske og vet og kan for lite til og gi en brukbar service....Akkurat nå så ville jeg ikke anbefalt Ventelo Bluecom som ISP...

Lenke til kommentar

Vanskelig å gi noe svar på dette uten å ha gjennomført en større landsdekkende undersøkelse. Det er iallefall farlig å basere sin konklusjon på hva enkeltpersoner uttaler da deres problemer kan være alt fra områdebasert til selvforskyldt eller rett og slett dårlige produkter fra bedriftens side

 

Selv har jeg UPC og meget godt fornøgd med det. Ser at du nevner NGT som har et meget dårlig rykte for sin kundeservice. Mitt inntrykk er at NGT er ok hvis du er såpass kompetent at du klarer deg uten å kontakte deres kundeservice..:)

Så lenge ikke man støter på problemer så leverer de som regel..

 

vet ikke om du ble noe særlig klokere av dette:)

Lenke til kommentar

Selvsagt har jeg et forutinntatt inntrykk av både NGT og telenor... Er vel ikke så merkelig... Bluecom virker fristende, men det finnes flere der ute, som tele2, direct connect og tele2.. Har ikke fått sjekket men jeg trur jeg kan være heldig og at bluecom har egen sentral her, uten å ha fått sjekket dette opp..

Selvsagt burde det vært gjort en landsomfattende undersøkelse, men om man får et visst utvalg av befolkningen og hatnivået til diverse isp`r så får man ihvertfall en følelse..

Lenke til kommentar

Hadde bluecom i ett år, frem til februar i år. I starten var de helt knall, fikk mer båndbredde enn jeg skulle ha, kom igjennom til kundeservice på 1-2 minutter og alt var bare velstand. Men etter de ble "blandet" med catch, og så tatt over av Ventelo gikk ting dårligere. Mer ustabilitet, kundeservice ble plutselig 20-30 min unna med tlf. Nå er det bare kluss med oppsigelsen, da de har klart å rote det til.

 

Akkurat NÅ, kan jeg ikke anbefale deg Bluecom.

Lenke til kommentar

Jeg har tidligere hatt ngt, men de siste to årene har jeg hatt Canal Digital. Sistnevnte har utrolig gode linjer, en fantastisk support, samt gode priser.

 

Har opplevd nedetid to ganger de siste to årene, og begge gangene varte det ca 1 time og var sent en søndag.

 

Har en problemer kommer der montør garantert innen 3 dager og ordner opp.

 

Må si at forskjellen mellom Canal Digital og Ngt er som natt og dag. Ngt går jeg aldri tilbake til pga dårlig kundeservice og vente tid på alt som skal skje.

Lenke til kommentar

Jeg har NGT, og opplever stabil linje og kjapp kundeservice når jeg trenger det. Det er faktisk kjapperer og mindre pes å sende forespørsel via kontakt-skjema, siden de går til rette vedkommende med en gang. Har en router som kun NGT kan sette opp porter i, og dette blir gjort ca. 6-8 timer etter sendt forespørsel. Dette er absolutt akseptabel reaksjonstid.

 

Jeg har alltid vært kjempefornøyd med NGT i over 3.5 år, og etter at NGT la om support-systemet er ting blitt enda bedre. Jeg forstår ikke helt det kjøret som NGT har vært ute for i den seneste tid, muligens jeg har vært heldig.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sjekket med kabel-tv.. Kabel gjennom canal digital...

Mener dem ikke leverer her i Narvik, men skal sjekke.. Hvordan er routingen, dvs. ping.. De viktigste er Sverige og UK, i tillegg til Norge da.

Er ikke det viktigste, men greit at dem har gode avtaler...

 

*************

 

Nei, dem leverer ikke internett her... Så må nok gå igjennom standard isp`r..

 

Må få internett gjennom standard telefonlinjer ser det ut som..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Anbefaler deg ikke BlueCom!

 

Etter Ventelo overtok er det elendig kundesupport! Det virker mer og mer på NGT..

 

Og etter Ventelo kjøpte opp Catch, har Catchkundene blitt behandla som dritt.

 

Jeg vil heller anbefale deg DirectConnect :) Ganske proffe folk på supporten, og man får raskt svar :) Linja er dessuten ganske stabil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...