Mathiasman Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) De to USB-inngangene som står oppgitt. De er i front, sant? Det virker litt usannsylig å sette de noen andre steder, men jeg ser de ikke på bildet. Ellers, er det noen som kan si noen punkter om praktiske løsninger i kabinettet? Takker EDIT: Kan jeg for eksempel sette inn noe sånt i en av brønnene? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AEROCP2B&mcat=c153 EDIT2: På microplex står det ingenting om en vifteplass i taket, men det er noen som har skrevet en erfaring på prisguide.no at det er en 80x80 vifteplass i taket. Hva stemmer? Endret 21. mars 2006 av Mathias89 Lenke til kommentar
benz Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 USB: Nederst, under vifta - liten luke. Har ingen ting å utsette på praktiske løsninger. F.eks.: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=C01B&mcat=c136 Smart! Det er 4 x 5 1/4" eksterne brønner - sett inn det som passer. Plass til 80mm vifte på toppen. Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Har et par bilder av herligheten du kanskje vil like. Godt valg, jeg er kjempefornøyd med mitt Her ett av frontpanelportene: Og ett med gjennomsiktig side (som jeg måtte kjøpe separat, men nå har det selvsagt kommet en versjon med denne ferdigmontert.) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det er et nydelig kabinett ja Kvalitet og aluminium. Jeg skal ha det selv, eller et av de med sidedør. Veldig fine og gode kabinetter vil jeg tro. Smarte løsninger også! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Et veldig pent kabinett i god kvalitet.. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 sikkelig fint kabinet stilfult og fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå