Husam Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei. Er det mulig at jeg kan skjule noen av ikonene helt til programmene som kjører når de kommer opp nede til høyre når de minimeres? Som for eksempel MSN, Microsoft Antispyware eller Steam? Og jeg mener ikke bare å trykke på pilen som skjuler ikonet, men å få det helt vekk, så det bare kan åpnes igjen fra Task Manager. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 høyreklikk " startknappen ">egenskaper>skilleblad oppgavelinje>tillpass der kan du angi om disse programmer skal vises eller ei. lykke til Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 OK, takk. Men hvis jeg trykker pilen "hvis skjulte ikoner nå, så kommer den jo opp igjen, ikke sant? Kan jeg ikke endre det? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 OK, takk. Men hvis jeg trykker pilen "hvis skjulte ikoner nå, så kommer den jo opp igjen, ikke sant? Kan jeg ikke endre det? 5789347[/snapback] hos meg er de disse valg: skjul når inaktiv skjul alltid vis alltid la den stå på " skjul alltid " og klikk besiden av rullegardinen, da blir den stående sånn, deretter klikker du på " ok " og etterpå på " bruk " lykke til Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) OK, takk. Men hvis jeg trykker pilen "hvis skjulte ikoner nå, så kommer den jo opp igjen, ikke sant? Kan jeg ikke endre det? 5789347[/snapback] hos meg er de disse valg: skjul når inaktiv skjul alltid vis alltid la den stå på " skjul alltid " og klikk besiden av rullegardinen, da blir den stående sånn, deretter klikker du på " ok " og etterpå på " bruk " lykke til 5789485[/snapback] Men dei blir fortsatt synelig hvis du tryker på << knappen. Han vil fjerne dei totalt... Husk å les første post, der står akkurat det han vil. Endret 21. mars 2006 av vegis Lenke til kommentar
Husam Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 OK, takk. Men hvis jeg trykker pilen "hvis skjulte ikoner nå, så kommer den jo opp igjen, ikke sant? Kan jeg ikke endre det? 5789347[/snapback] hos meg er de disse valg: skjul når inaktiv skjul alltid vis alltid la den stå på " skjul alltid " og klikk besiden av rullegardinen, da blir den stående sånn, deretter klikker du på " ok " og etterpå på " bruk " lykke til 5789485[/snapback] Men dei blir fortsatt synelig hvis du tryker på << knappen. Han vil fjerne dei totalt... Husk å les første post, der står akkurat det han vil. 5789510[/snapback] Riktig. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Men dei blir fortsatt synelig hvis du tryker på << knappen. Han vil fjerne dei totalt... Husk å les første post, der står akkurat det han vil. 5789510[/snapback] Riktig. 5790769[/snapback] beklager, misforstått de hele, tenkte bare på pilene i rullegardinen i " egenskaper for oppgavelinje " bedre neste gang Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Ah, ok. Så det er kanskje ikke mulig å få til da? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ah, ok. Så det er kanskje ikke mulig å få til da? 5792638[/snapback] jeg vet om mange som f.e. har strevet å få vekk " Trygg fjerning av maskinvare " uten å lykkes. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 det skal nok fungere på en eller annen måte. men noen som vet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå