Power-Z Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 har ikke skrevet et så detaljert program enda, men jo det skjedde faktisk i går, at vaffelen satt fast og ble med på neste runde. En pervers kombinasjon av brent bunnvaffel og rå imidten toppvaffel. men har tenkt på å skrive om programmet til en mer sikker versjon. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 nice, du kan vel tjene deg rik på slike Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) hehe rik, nja tviler litt at det automatiserte vaffel markedet er så stort. med størrelsen på den maskinen, så er den ikke akkurat noe man kan legge i et skap når man ikke trenger den. men mitt nyeste design forslag kunne ha blitt en hit, skal fikse en modell i sketchup for å vise ideen senere. Oppdaterte loggen, med 3bilder til, av rillene på toppen av plexi kassa plus vippebryterne, de er av dårlig kvalitet men får holde inntil videre. Endret 8. april 2006 av Power-Z Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 utrolig fett, stående applaus fra meg. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) takker for all applaus Blir litt stille fra meg i påsken, mest pga, at jeg ikke er i nærheten av maskinen. Har foresten funnet ut at jeg egentlig ikke er såå gla'i vaffler, med det får da så være, det er jo trossalt det å bygge og utvikle den som er artig Endret 12. april 2006 av Power-Z Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 takker for all applausBlir litt stille fra meg i påsken, mest pga, at jeg ikke er i nærheten av maskinen. Har foresten funnet ut at jeg egentlig ikke er såå gla'i vaffler, med det får da så være, det er jo trossalt det å bygge og utvikle den som er artig 5908181[/snapback] Vafler er godt Kom hit i morgen, så kan du lage masse vafler, det kommer en hel haug hit Men bra resultat! Så ut som om den ble ganske stor, stemmer? Stilig er ordet Øyvind! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hadde du fått dingsen i en litt mindre utgave tror jeg den hadde slått ann. Jeg vil ha en uansett, er så sjukt glad i vafler, men det eneste negative er å stå å lage de Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 endelig på nett igjen etter at jeg mistet kontakten mot sentralen, pga oppgradering til adsl2+. Ja maskinen er plagsomt stor, har tenkt på en auto vaffel som er mye mindre, kommer nok ikke til å lage den men skal få laget en skisse så dere kan dømme om det ville ha blitt en hit. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 wohoo... mega tøft. en ny variant worklogg Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 utdrag fra loggen: "ja da var det på tide for en liten update igjen da, har kommet til det punktet at maskinen i praksis er sågodt som ferdig, og jeg små lei av vaffelmaskiner, Vaffeljernet har fått den uvane at den steker hardere på topp delen, og dermed setter seg fast i toppen. Derfor måtte jeg legge til i koden at den rister engang når toppen er i åpentilstand, for å sikre at vaffelen detter ned på bunnplata og blir med når den tømmer. Vel lettere sagt enn gjort, siden måten jeg hadde skrevet programmet, gjorde det meget vanskelig å finne ut en måte å få lagt inn en ekstra puls, (se vedlagt bilde.) etter en heldel tenking så kom jeg på en måte, endte med like mange linjer kode som hele det gamle programmet, og det bare for den ene pulsen! Uansett det var en hel del problemer på ferden, men det ser ut til å ha ordnet seg, Legger også et bilde av hele maskinen i sin fulle glory. liker finishen til plexien," Kommenter gjerne, prosjektet, hvis noen har en bedre ide til pulseringen skrik ut.! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Utrolig kul! Fikk litt lyst på vafler nå Har du en video? Mvh Christian Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Utrolig kult, så noe ligende på nrk en dag. Men der måtte man ta vaflene av jernet selv, så din er kulere Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jobber selv på en cafe hvor vi serverer vaffler, hver eneste dag blir det opptil flere kållsvarte vaffler.. Verdens letteste ting å glemme tida på.. Har bare et ord; Respekt! Lenke til kommentar
Mez Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 http://www.iu.hio.no/~veslemot/VafTec/index.html En annen vaffelpresse kan du se her... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Liker idden og resultatet, men det må da være upraktisk med en så diger vaffel-dings? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Respekt! Den tingen som ser ut som en kalkulator, er det en sånn som man kan programmere hvilke ventiler som skal åpnes og nå og sånn? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Utrolig kult at du har greid å få det til så bra. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 ekstremt bra opplegg, stå på... håper å se mer nyvinninger i fremtiden Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Mener jeg har sett noe sånnt på tv for mange år siden, var en kar som hadde laget noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå