Pentium-Power Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Har et Abit IS7 HK, og har nettopp bytta kabb men sliter med jumper settings pga jeg har rota bort manualen til HK`et Har fiksa jumperne til Power switch og Reset Switch, men de jeg mangler er: -HDD-led -Power-led -Audio jumpers til headset-inngang foran på kabinettet. Greide faktisk ikke å montere Audio jumperne på det forrige kabinettet mitt heller. Noen som kan hjelpe en i nød? Edit: Kan vel slenge med at jeg har et Sunbeam Trio kabinett Endret 21. mars 2006 av Pentium-Power Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Står det ikke trykt på hovedkortet v/kontaktene hva som er hva? Riktignok må man nærmest ha et forstørrelseglass for å se det, men pleier å stå. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Abit har utmerkede manualer i pdf format som du kan laste ned og eventuelt skrive ut. Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 OK, jeg sjekket Manualen på hjemmesiden til Abit, og det viste seg faktisk at jeg hadde plassert alle jumperne rett! Noe jeg var redd for, pga at nå har jeg da et enda større problem. Hvorfor funker ikke HDD og Power-leds`ene mine?! Kanskje må jeg installere ny driver til HK? Men det er mange å velge mellom, ( Intel Chipset Driver, Sil3112 Sil3114 Intel VIA, Intel Application Accelerator RAID Driver) så hadde vært meget fint om noen viste hvilket driver jeg trenger. (Om det er problemet.) Lenke til kommentar
Clint Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei. Jeg har aldri vært ute for at man må ha drivere for at power- og hd ledsene skal lyse. Kan det være at du har satt kontaktene feil vei? Prøv å snu dem slik at skrifta kommer andre veien.. Lykke til. Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Kan det være at du har satt kontaktene feil vei? Prøv å snu dem slik at skrifta kommer andre veien.. Lykke til. 5790678[/snapback] Det som var feilen ja! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Clint Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Bare hyggelig! Godt at det ordnet seg for deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå