aurstad Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5052265 omg! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 La meg gjette at dette er nok et eksempel på VGs "hurtigjournalistikk" og forsøk på å få ting som er uinteresante til å virke interesant. Jeg skal vedde en tier (gidder ikke undersøke engang, så sikker er jeg) at grunnen til at han ble dømt til å betale er statning var begrunnet med at han brukte navnet til den andre artisten. Ikke at han lagde et spor som var et minutts stillhet. Hadde han latt vær å skrive navnet til den andre artisten hadde det jo selvfølgelig vært urimelig.... Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Artikkelen var faktisk veldig morsom. Les den. Er det mulig? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Paddington skrev (2002-09-24 21:19):Artikkelen var faktisk veldig morsom.Les den. Er det mulig? Ja det er farlig å ikke si noe, Og det kan bli dyrt. Det er helt sykt, Snart blir du vel saksøkt for å kjøpe feil vare i en butikk. Hvor skal dette ende mon tro. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Ingenting sjokkerer meg lenger! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Før rettsaken uttalte Batt: - Har verden blitt gal? Jeg går heller i fengsel enn å betale. Men til slutt valgte han å betale for bruk av stillheten. - Min stille komposisjon er mye bedre. Jeg får sagt det samme på et minutt som Cage greide på fire minutter og 33 sekunder, sier han til PA. :lol: Huff! Jeg er så enig! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Men det er jo plagiat... Det kan ingen si noe på. Selv om han ikke visste det. Det blir nok grunnen til at han vinner saken. At han ikke visste at den fantes... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 min stillhet er mye bedre enn din så :razz: Lenke til kommentar
Johan Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 4'33 er jo en genial sang. En pianist kommer ut og setter seg ved pianoet i 4 minutter og trettitre sekunder. Lyden man da hører er publikum som blir usikre, og bråkete. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Johan skrev (2002-09-26 18:19):4'33 er jo en genial sang. En pianist kommer ut og setter seg ved pianoet i 4 minutter og trettitre sekunder. Lyden man da hører er publikum som blir usikre, og bråkete. Jeg har aldri hørt den, men den høres jo morsom ut... Hva heter den og hvem har den? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Glem det... Går ut ifra at det er noe som Batt/Cage - 4'33. Det er tidlig og jeg tenker ikke klart. Lenke til kommentar
Johan Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Sangen er jo best live da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå