Gå til innhold

TES: Mange som ikke gjør mainquesten i morrowind?

Anbefalte innlegg

folk sier hele tiden at de aldrig har gjort mainquesten,(noe som viser hvor mye det er å gjøre i spiller)

men personlig gjør jeg den altid, ja det kan ta en stund før jeg gjør meg ferdig med den, spesielt når man kommer til de siste gridene der man skal til alle disse campene og blir hotator(sp) i alle husene. de bruker jeg lang tid på å ta.

men det lønner seg jo å ta mainquesten, da man for en kul historie og MANGE MANGE fine items.

så hvor mange her har spillt mye morrowind men aldrig gjort seg fedidg med mainquesten

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tatt mainquesten i Morrowind og Tribunal, men ikke i Bloodmoon. Synes nesten det er et must, og som oftest kan man jo ta mange av sidequestene senere uansett.

Håper og tror at jeg i Oblivion vil bli like oppslukt av de andre questene som dere blir, men samtidig at jeg også vil synes at mainquesten er såpass underholdende at jeg vil fullføre den også.

Lenke til kommentar

Ble sjef i alle guildsa, untatt imperial sakene (visste ikke om dem før jeg starta ny char for ikke så lenge siden, men da klarte jeg ikke å spille pga oblivion i tankene :/). Kom vel til det punktet hvor jeg faktisk skulle ta dagoth ur, men gjorde det aldri ferdig fordi området innenfor ghost gate virket så skummelt. Det til tross for at jeg var lvl 60+ og eide alt :p

Lenke til kommentar

Mainquest i Morrowind?? Nei det har vi ikke sett!

Har Morrowind til Xbox og har spilt meg til level 50 mener jeg det var. Har ikke engang begynt på main-questen (ærlig talt!). Bare gjort små-quests og slikt.

Kjøpte meg Morrowind GOTY Edition (Game Of The Year Edition) med originalspillet + Tribunal og Bloodmoon, (for kun 99,- på Elkjøp) men har dessverre ikke spilt det noe særlig :hrm:

Lurer på hvor mange timer jeg har tilbrakt med det fantastiske spillet! :dribble:

Lenke til kommentar

Har gjort mainquesten i både Bloodmoon og Tribunal, men den i morrowind står enda urørt.

Jeg vet stort sett hva som skjer gjennom hele mainquesten da, så det er ikke så farlig.

Spiller Morrowind enda, og kommer til å gjøre det en god stund til selv om Oblivion er rett rundt hjørnet.

Jeg anser meg selv som ferdig den dagen jeg har gjort mainquesten, derfor skal jeg ikke gjøre den før tiden er kommet, og jeg er rede for det. :)

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spilt noen av tes spilla, men kan man være ond? slik at spillet forandrer retning?

Hadde vært gøy å vært en ond lord som styrte planeten og alle respekterte/fryktet meg :D

Er kjipt i f.eks fable da man blir snillere av å gjøre quester, må liksom ta questen og gå å slakte folk etter på igjen. Skal være snill også, men er litt gøy å være ond engang i blandt :devil:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

det er en grunne alene for å gjøre mainquesten, man får en ring av azura personlig som gir det restore fatiuge på deg hele tiden, noe som i praksis gir deg evig fatiuge.

pluss at alle sier, oh my i never met a real hero before. når de møter deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...