fatsheep Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Kom hjem i dag som vanlig, satte opp laptoppen og skrudde den på, til min store overaskelse fikk jeg en skjerm hvor det stod forskjellige valg for oppstart: Start på vanlig måte, sikkerhets modus etc. Valgte start på vanlig måte, får opp windows loading i et sekund så blir alt svart og maskinen restarter. Det samme skjer på all valgene. Så jeg stapper inn winxp pro disken min og booter fra cden, men i stedet for å få valget å reparere windows, får jeg bare opp om jeg vil formatere c: før jeg legger inn windows. Altså har HDD på en eller anna måte blitt messed up. VIrker jo som det er en ny uformatert disk som sitter inni, men dette er jo helt feil for maskinen har windows og alt bvirket tidligere på dagen. Er det noen tips for å få HDD til å virke igjen eller må jeg formatere HDD og installere alt på nytt? Har en del ting som jeg gjerne skulle ha hatt. Er det noe som er uklart så spør! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei! I den oppstartsmenyen du får opp, velg gjenoppretting av innstillinger. (siste fungérende) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Har prøvd det, samme greia. bare rebooter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå