Månegahl Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 hey all! har microsoft-drivere til mitt ATI 9200 PRO skjermkort, men jeg har hørt at om man laster ned nye drivere fra ATI.com, øker fps'en i cs og lignende. men jeg kan ikke huske hva de driverene heter... help any1? Lenke til kommentar
brazir Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Microsoftdrivere? ummm Ellers har du jo Catalyst-drivere som du finner på Ati.com. Omega-drivere som du finner på omegadrivers.net + noen andre optimaliserte drivere for ati. (Husker desverre ikke navnet på de ) Anbefaler deg å avinstallere driverne du har og bruke DriverCleaner for å fjerne de helt, før du installerer nye. Endret 21. mars 2006 av brazir Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 hvis du kun har win. driverne som følger meder XP, skal du ikke avinstallere disse. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Denne tråden er feilpostet da vi har en egen kategori for skjermkort. Stenges, trådstarter bes opprette ny tråd i rett forum . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg