JohndoeMAKT Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nederst på bildet ser du en tidslinje og fem romber (firkanter tiltet 45 grader) Dersom du vil ha X effekt fra timeframe Y til Z med stigende grad frem til/avtagende grade etter midtpunktet M gjør du: -Lag en rombe på timeframe Y -Lag en rombe på timeframe Z -Lag en rombe på timeframe M -Sett effektgraden til X på normal/deaktivert på Y og Z -Sett effektgraden til X på maksimalt på M Da vil effekt X være normal/deaktivert frem til punkt Y hvor den så vil stige (høyre musetast for å velge hvordan den skal stige; liniært/eksponentielt) frem til toppunktet M på midten for så å synke til normal/deaktivert på Z. Dersom du vil at effekten skal starte umiddelbart pleier/pleide jeg å sette inn et punkt rett etter Y og rett før Z i stedet for M. Dersom du setter Y+1 og Z-1 helt inntil Y og Z vil overgangen bli "umiddelbar". Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Må lese litt gjennom og prøve meg frem der. Minner meg om matematikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå