Gå til innhold

Nå skal rånerne tas!

Anbefalte innlegg

ITavisen

Nå skal rånerne straffes for lydforurensing.

ENDELIG, sier jeg! Håper dette kommer til Norge også.

Det finnes ikke noe værre enn halvtomsete "unger" med mobil1-caps som raser rundt i gatene og tror de er kule.

Bøtelegging er ikke nok i mitt syn.

Nakkeskudd hadde vært bedre :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det blir som regel folk av dem også til slutt. Jeg tviler på at vi får se dette i nærmere fremtid, siden det er dyrt og sikkert ikke veldig presist. Jeg synes ikke "automatisk bøtelegging" klinger bra i det hele tatt, vi har allerede en slik ordning for mye i dette landet...

Lenke til kommentar

Syns det er helt på tryne! De må jo få lov til å ha det litt kjekt når de kjører rundt med alle fjortis-jente sine :tease:

Syns ikke automatisk bøtelegging er noe særlig. Se for deg det på et AmCar treff da! 60 biler blir automatisk bøter??

Lenke til kommentar
AmCar: Biler, lyd, damer og motorer.. Ikke kom her å si at de bare står i fred og pusser bilene sine? De ruser jo motorer, spiller høy lyd og har det kjekt!

5791752[/snapback]

Amcar-treff bruker som regel å ta sted på flystriper og lignende. Der forstyrrer de bare naturen.

Det er en forskjell på å ha et bråkete kjøretøy og det å legge på en ekstern støykilde (f.eks: 2 x 15" med O-Zone - Despre Tine).

Lenke til kommentar

Selvsagt, spiller de Despre Tine eller Dragostea din tei eller noe fanteri i den duren fortjener de avskiltig, fordi det er støyforurensing. Men er det hørbar musikk ser jeg ikke problemet. Som sagt - De får det flott etter noen år med tinnitus/øresus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...