Dr. Mobius Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 ITavisen Nå skal rånerne straffes for lydforurensing. ENDELIG, sier jeg! Håper dette kommer til Norge også. Det finnes ikke noe værre enn halvtomsete "unger" med mobil1-caps som raser rundt i gatene og tror de er kule. Bøtelegging er ikke nok i mitt syn. Nakkeskudd hadde vært bedre Lenke til kommentar
madze Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 vil bli hardt å ta alle da. tviler på at det vil funke heldigvis;) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Herregud, la de leke sier nå jeg. Selv om noen er ekstreme, vokster de fleste fra det, spesielt når tinnitusen gjør inntog... Hvorvidt nakkeskudd er løsningen eller ikke er vel så som så, men jeg synes det virker litt i overkant?... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Tja, det blir som regel folk av dem også til slutt. Jeg tviler på at vi får se dette i nærmere fremtid, siden det er dyrt og sikkert ikke veldig presist. Jeg synes ikke "automatisk bøtelegging" klinger bra i det hele tatt, vi har allerede en slik ordning for mye i dette landet... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Som jeg sier så er det ikke en dritt som er lovelig her i landet alle blir overbeskyttet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Latterlig sier jeg, latterlig! Når skal det ta slutt. Automatisk bot for å spille høy musikk?! Hvis det kommer til Norge vet jeg ikke hva jeg finner på. Komm er hvertfall til å ligge mange døde stolper rundt om kring... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hmm, hvorfor ikke? For meg er det ubetinget positivt. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 AH, det neste blir vel den som sier noe imot regjeringen blir automatisk skutt. Utmerket. Og hvordan er det med AmCars ? Ruser man motoren litt så får man en bot på 40000 eller hva ? Lenke til kommentar
Superior Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ruser man motoren litt så får man en bot på 40000 eller hva ?Forhåpentligvis. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Syns det er helt på tryne! De må jo få lov til å ha det litt kjekt når de kjører rundt med alle fjortis-jente sine Syns ikke automatisk bøtelegging er noe særlig. Se for deg det på et AmCar treff da! 60 biler blir automatisk bøter?? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Syns ikke automatisk bøtelegging er noe særlig. Se for deg det på et AmCar treff da! 60 biler blir automatisk bøter?? 5791707[/snapback] Hvorfor skulle de få bøter? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 AmCar: Biler, lyd, damer og motorer.. Ikke kom her å si at de bare står i fred og pusser bilene sine? De ruser jo motorer, spiller høy lyd og har det kjekt! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Meg som bor i et dårlig isolert hus i en av byens hovedgater, ser bare positivt på denne ordningen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 oida, lyd demperen (eller hva det nå heter) på bilen min har ryki, det bråker fra potta... Skal jeg ikke kunne Kjøre til verksted for å fikse det? Skal jeg få bot for at en slik filleting har roki? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 AmCar: Biler, lyd, damer og motorer.. Ikke kom her å si at de bare står i fred og pusser bilene sine? De ruser jo motorer, spiller høy lyd og har det kjekt! 5791752[/snapback] Amcar-treff bruker som regel å ta sted på flystriper og lignende. Der forstyrrer de bare naturen. Det er en forskjell på å ha et bråkete kjøretøy og det å legge på en ekstern støykilde (f.eks: 2 x 15" med O-Zone - Despre Tine). Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Selvsagt, spiller de Despre Tine eller Dragostea din tei eller noe fanteri i den duren fortjener de avskiltig, fordi det er støyforurensing. Men er det hørbar musikk ser jeg ikke problemet. Som sagt - De får det flott etter noen år med tinnitus/øresus. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 nå er det dessuten utviklet en kur for øresus, så nå trenger de ikke bekymre seg La unga more seg, hvis de trives med det burde de få lov så lenge det ikke konsekvent plager noen over lengre tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå