Dubsko Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hei! Jeg lurer bare på om jeg er nødt til å ha et ekstra hull i vanntanken min for å ikke få vakum!? Jeg håper da ikke det, siden det greieste hadde vært å hatt den tett slik at jeg ikke får 2l. vann renende inni maskinen når jeg drar på lan. :wink: Noen forslag? Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Skulle ikke tro det. Når du slår på pumpa vil den pumpe all lufta som ligger i resten av systeme inn i tanken. Den lufta vil fylle volumet som vannet hadde. :smile: Enig? Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Thank you 4 answering :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Vær obs på en liten ting. Hvis du fyller på systemet første gang, og bruker kaldt vann...og fyrer igang og tempen stiger til over 30-40 grader, så kan du ha et liiite problem hvis du ikke "letter" på trykket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå