Joachim_F Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Competition Pro USB er det mange nostalgikere har ventet lenge på - en ekte, digital åttitallsjoystick for PC. Les mer Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hvor finner man den billigst? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Har ikke sjekket så nøye, men ser de selger den blå utgaven for ca. 150 kroner pluss frakt hos www.amigakit.com . Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 De har dem også billig hos databutikken.com/no Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nostalgi, here I come... Tenk dette på HD-Prosjektor dere Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 De har dem også billig hos databutikken.com/no Jepp, men de ser kun ut til å ha den røde versjonen. Jeg anbefaler at dere går for den blå, den er verd de ekstra kronene. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jepp, men de ser kun ut til å ha den røde versjonen. Jeg anbefaler at dere går for den blå, den er verd de ekstra kronene. 5792044[/snapback] Har kun prøvd den røde. Den anbefales ikke under noen omstendigheter til bruk ved Sensible World of Soccer. Bevegelsene i det spillet er rett og slett mer enn joysticken takler. Tok bruttern og meg 30 minutter å ødelegge to stykker, tross "forsiktig" bruk. Ellers så er det flere måter å holde en joystick på. Selv lar jeg den alltid stå på en flate, slik at jeg kan bruke en hånd til stikka og den andre til å holde joysticken stødig pluss bruke pekefingeren på knappen :-P Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Nei og nei så gromt, kanskje jeg skal skaffe meg et par slike til emulatoren... Ellers: alle de kule hadde jo moitor til amigaen AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det perfekte verktøy til De Glade Dos-dager Sjekk ut http://www.dosspirit.net Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det vakte minner, jeg hadde en sort og rød en til min Vic 20 for 25 år siden. Geir Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Mamoz har den faktisk http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...entID=OSK260097 Lenke til kommentar
NervE Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hatt den røde og svarte i et års tid nå - fungerer meget bra! Selvom jeg egentlig foretrekker ZipStick - har noen fullt fungerende svarte og gule i bruk, men da på Atari og Amiga. Finnes forsåvidt overganger også, men opplevelsen er jo uansett best på den originale maskinvaren Den blå (og den svarte) kan kjøpes fra GGSData i Sverige - de har også en del annet snacks på lur for retrofolket. Intel Outside! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Mamoz har den faktiskhttp://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...entID=OSK260097 5801642[/snapback] Hmm, synd de ikke hadde den blå inne også da, elelrs skulle jeg kanskje tatt meg en tur nedom og plukket opp et par (litt dyre også kasnkje, de blå altså). AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Husker utallige Olympics spill til Amiga og denne typen joystick - det var tider. Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kult, denne skal jeg ha, to av... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Morsomt. Det kan vel ikke være spesiellt vanskelig å montere en knapp på stikka, slik at man bytter om på funksjonen til de to store knappene. Forutsatt at ikke bryterene sitter på kretskortet. Nei og nei så gromt, kanskje jeg skal skaffe meg et par slike til emulatoren... Ellers: alle de kule hadde jo moitor til amigaen AtW Hadde vært morsomt ja. Har fortsatt A500 med monitor liggende. Skal tro om de gamle spillene fungerer ennå. Ørjan... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 ikke noe nytt det der... Kjøpte 2 slike for ca 2 år siden fra ultimarc i usa. Dette var vel orginale sticker, som var modifisert til pc bruk med tanke på modulator spill. Har hatt mye moro med dem.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ser ike ut som det er så lett å få tak i den blå her til lands, håper noen butikker ser interessen for ei slik stikke og tar den inn litt kjappere, da kan de jo utnytte blesten fra gamer.no anmeldelse. AtW Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ser i prisguiden at mamoz selger disse i blå, men de forventes ikke inn på lager før 12.mai! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kjøpte to fra Amiga-Kit, den første kom i dag. Bruker den i winUEA, og der kan man sette funksjonen til alle knappene, så jeg bruker de to små til quick-save og quick-load, mens man godt kan sette begge de store til "vanlig fire". Ellers liker jeg "auto-firen" der, som egentlig ikke er en autofire, men som fungerer som å trykke veldig fort om du holder inne knappen, mao skyter den ikke automatisk. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg