fred på jord Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 En kinesisk nykommer forsøker seg i den øvre delen av markedet. Til tross for å være en introduksjonsmodell, er E2 rik på finesser. Les mer Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 er vel skrivefeil i spesifikasjonene Formater: MP3, WMA og WMA jaja... ellers bra Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Liker disse gjennomgangene på media/mp3 spillere. Legger vekt på viktige momenter som ellers kan være vanskelig å orientere seg om i forkant av et kjøp. Virker absolutt som rett mann på rett plass her. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Virker som en spiller jeg kunne ha tenkt meg, men den bærer også preg av å være "too little, too late". Jeg kjøpte nemlig denne fra Samsung for 1 år siden: https://prisguiden.no/product.php?product_id=28184 Påfallende lik design, men Samsung støtter i tillegg .OGG format, og har litt bedre batteritid. Mulig jeg ber om mye her, men er det virkelig for mye forlangt at produsentene etter 1 år kan gjøre meg den tjenesten å sette inn en 2 eller 4GB brikke i spillerene?? Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 en spiller som også er svært lik er Enox EMX-830. jeg kjøpte denne spilleren for mer enn et år siden, og det ser allikevel ut som om den har høyere spec's på visse områder (batteri-tid f.eks.) merkelige greier Lenke til kommentar
simenitimen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 en spiller som også er svært lik er Enox EMX-830. jeg kjøpte denne spilleren for mer enn et år siden, og det ser allikevel ut som om den har høyere spec's på visse områder (batteri-tid f.eks.) merkelige greier 5791815[/snapback] Dette er jo ikke i nærheten av riktig spiller, er til og med laget i plast. Jeg har har meizu men i lyseblå (fåes i mange farger!) Skikkelig lekker sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå