Gå til innhold

TES: Hvor kjøper du Oblivion?


Anbefalte innlegg

Beklager at jeg går off topic, men vet noen omtrent hvor lang tid det tar fra det blir sendt til det er framme?

5793487[/snapback]

 

Pleier vel å ta en hel dag etter min erfaring. Dvs ting sendt på onsdag er framme fredag.

5793858[/snapback]

 

Det er min erfaring også.. Kommer kanskje litt på hvor i landet du bor? Om det står varen pakkes på Tirsdag og varen sendt på onsdag får jeg det på Fredag. Dog har det forekommet at det har kommet på Torsdag også! Noe som er flott siden release dagene vanligvis er på Fredag. Står det at pakken ble sendt på Torsdag har det bare forekommet en gang at det kom på Fredagen.. Skjønner ikke hvordan det var mulig. Men ble jo posetivt overrasket! :)

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager at jeg går off topic, men vet noen omtrent hvor lang tid det tar fra det blir sendt til det er framme?

5793487[/snapback]

 

Pleier vel å ta en hel dag etter min erfaring. Dvs ting sendt på onsdag er framme fredag.

5793858[/snapback]

 

Det er min erfaring også.. Kommer kanskje litt på hvor i landet du bor? Om det står varen pakkes på Tirsdag og varen sendt på onsdag får jeg det på Fredag. Dog har det forekommet at det har kommet på Torsdag også! Noe som er flott siden release dagene vanligvis er på Fredag. Står det at pakken ble sendt på Torsdag har det bare forekommet en gang at det kom på Fredagen.. Skjønner ikke hvordan det var mulig. Men ble jo posetivt overrasket! :)

5794518[/snapback]

 

Hmm, så det betyr at jeg sannsynligvis ikke fårOblivion på fredag da cdon ikke har sendt det enda? Skuffende :(

Lenke til kommentar

Vel både elkjøp og lefdal her i nærområdet får spill inn på uitgivelsdato, så var jeg deg ville jeg sjekket ut disse alternativene først med tanke på at du kan spare en hundrings hvertfall.........Men er usikker på om de får inn Oblivion CE. Men "time will show" i morgen. Har 4 butikker som selger spill i nærheten av meg og alle ligger 500-1000 m unna hverandre så skal ikke bli vanskelig å få tak i det.

Lenke til kommentar
faen vi klarer ikke å få det til release hos oss

5798977[/snapback]

 

Hvem er oss?? Ringte Spiderman i dag. De har alt spillet! Da ble jeg glad fordi jeg kan ikke hente spille etter 12 i morgen, altså hadde det kommet med posten i morgen ville jeg ikke kunnet hentet det! Så da stiller jeg meg opp i morgen kl 10 å henter Oblivion! :) Livet er hærlig nå! Tror jeg tar meg noen sovepiller i natt! :!:

Lenke til kommentar

bestilte nå nettopp Oblivion CE fra playx.no, kosta 389,-

vanlig koster 329 der :-) billigste jeg fant (15kr ekstra hvis du ikke har VISA og får faktura)

 

edit: avbestilte! Ser de sender fra Danmark og prisene er eksl.mva (dårlig informert ved vanlig kjøpeprosedyre)

Endret av slakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...