Gå til innhold

TES: Hvor kjøper du Oblivion?


Anbefalte innlegg

Hvordan skal du skaffe deg oblivion? Jeg har bestilt på Cdon.com, men begynner å få kalde føtter. De står fremdeles ikke at varen pakkes en gang. Det står vanligvis en dag før varen sendes at varen pakkes. Men nå står ikke det det en gang. Det vil si at varen tidligst kan sendes på Torsdag. Altså får jeg ikke spille før tidligst Lørdag. Muligens Mandag. :no: Det er jeg ikke sikker på om jeg gidder vente på.

 

Så hvor skal dere skaffe dere Oblivion? Jeg vurdere sterkt å avbestille nå slik at jeg kan kjøpe det her i Trondheim, men hver eneste gang jeg har gjort det har spillene kommet en dag forsinket. Av og til ikke før på Mandagen. Ventetiden med Oblivion har vært lang nok som den er. Ønsker virkelig å kunne ha en kopi på Fredag! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener å ha hørt at de europeiske butikkene begynner å sende ut Oblivion imorgen, kan noen bekrefte?

5788252[/snapback]

En kamerat hadde også hørt det. Nå drar han til byen hver dag etter skolen for å være sikker på å få det :!:

 

Han har sikkert hørt det fra samme sted som deg da, så mye til bekreftelse kan jeg ikke gi deg :)

Lenke til kommentar

Har bestilt fra Gamezone..

Men husk at hvis pakken blir sendt ut på onsdag, så er den i postkassa på fredag (avhengig av hvo du bor da selvsagt).

De fleste forhåndsbestillinger (uansett spill) blir sendt fra norske spillbutikker på onsdag. Og kommer til kunden på fredag (som er den europeiske spillanseringsdagen)

Lenke til kommentar
Hvordan skal du skaffe deg oblivion? Jeg har bestilt på Cdon.com, men begynner å få kalde føtter. De står fremdeles ikke at varen pakkes en gang. Det står vanligvis en dag før varen sendes at varen pakkes. Men nå står ikke det det en gang. Det vil si at varen tidligst kan sendes på Torsdag. Altså får jeg ikke spille før tidligst Lørdag. Muligens Mandag.  :no: Det er jeg ikke sikker på om jeg gidder vente på.

 

Så hvor skal dere skaffe dere Oblivion? Jeg vurdere sterkt å avbestille nå slik at jeg kan kjøpe det her i Trondheim, men hver eneste gang jeg har gjort det har spillene kommet en dag forsinket. Av og til ikke før på Mandagen. Ventetiden med Oblivion har vært lang nok som den er. Ønsker virkelig å kunne ha en kopi på Fredag! :love:

5787919[/snapback]

 

Ordren min har samme status. Har tatt kontakt med cdon.no for mer info, skal gi deg feedback når jeg får svar. (Har mer eller mindre satt av helga til Oblivion, så jeg ønsker å spillboksen i hende på fredag. ;))

Lenke til kommentar
Ordren min har samme status. Har tatt kontakt med cdon.no for mer info, skal gi deg feedback når jeg får svar. (Har mer eller mindre satt av helga til Oblivion, så jeg ønsker å spillboksen i hende på fredag. ;))

5788816[/snapback]

 

 

Også tatt kontakt med cdon om dette...

På siden deres idag fikk jeg noen ganger opp "utsolgt" på oblivion PC CE... :dontgetit:

 

Bare meg, eller er det vannvittig vanskelig å ta kontakt med de folka der?

Måtte lure meg til å sende forespørselen under "endring av ordre" ellerno. :thumbdown:

post-18237-1142961743_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg avbestiller min fra Cdon.com nå. Det står fremdeles ikke at varen pakkes en gang og det vi si at jeg vil ikke få det før Mandagen. Det gidder jeg ikke!  :mad:

5792484[/snapback]

 

Jeg tok kontakt med dem. Svaret var at de får det inn idag, sender det imorgen.

Vil antagelig bety at jeg ikke får det til helga, så det ble uaktelt. Avbestilte hos dem.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Jeg avbestiller min fra Cdon.com nå. Det står fremdeles ikke at varen pakkes en gang og det vi si at jeg vil ikke få det før Mandagen. Det gidder jeg ikke!  :mad:

5792484[/snapback]

 

Jeg tok kontakt med dem. Svaret var at de får det inn idag, sender det imorgen.

Vil antagelig bety at jeg ikke får det til helga, så det ble uaktelt. Avbestilte hos dem.

5792486[/snapback]

 

Jepp, så nå har jeg bestilt Oblivion fra spiderman. Hadde mange ledige der! :thumbup: Han sa de fikk det nok i morgen, men begynte å selge det på Fredagen.

Lenke til kommentar
Jeg avbestiller min fra Cdon.com nå. Det står fremdeles ikke at varen pakkes en gang og det vi si at jeg vil ikke få det før Mandagen. Det gidder jeg ikke!  :mad:

5792484[/snapback]

 

Jeg tok kontakt med dem. Svaret var at de får det inn idag, sender det imorgen.

Vil antagelig bety at jeg ikke får det til helga, så det ble uaktelt. Avbestilte hos dem.

5792486[/snapback]

 

Beklager at jeg går off topic, men vet noen omtrent hvor lang tid det tar fra det blir sendt til det er framme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...