Worker Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 hei! Lurte på om hk.no kunne starte med RSS (Rich Site Summary) og eksportere en RDF fil eller noe sånt. Så slipper jeg å stikke innom hk.no hver time å se om det har kommet noen nye nyheter som jeg vil lese:) Hvis mange begynner å bruke det så blir det kanskje mindre trafikk eller no. Bare en tanke. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg lurte også på om dere kunne begynnt med det, kjører VG, Dagbladet, Aftenposten, Slashdot og CNN i Feedreader. Hadde vært artig om hw.no og kanskje noen av søstersidene kunne begynnt med dette! Vet noen på om disse sidene har RSS: [H]ard|OCP, AnandTech, The Inquirer og TechReport? Noen som vet om noen andre bra sider som bruker RSS? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 HK.no? Har du vært inne på HK.no noen gang? "K" og "W" sitter langt unna hverandre på tastaturet... Anyway.... Anandtech og The Inquirer er i alle fall på nyhetsagenten.no Tror forøvrig ikke det er noe ønske om å få mindre trafikk på sidene, det er strengt tatt det man tjener penger på, men det er vel ikke umulig å få ordnet feed til noe slik når det allerede eksisterer til nyhetsagenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå