kleiv Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Tror ikke tastaturet mitt er helt i orden. I går kveld, satt jeg ved PC'n, og surfet rundt på nettet. Plutselig virket ikke flere kombinasjoner på tastaturet mitt lenger. F.eks kan jeg ikke lenger bruke Shift-knappen til å skrive store bokstaver med, da må jeg bruke Caps Lock. Før har jeg brukt Alt + Tab funksjonen for å bla gjennom de programmene jeg er inne på. Ctrl + c/v osv. funker heller ikke lenger. Bruker trådløst tastatur med en USB sender, og den reagerer når jeg trykker inn Shift, Ctrl, Alt, Tab osv enkeltvis, men thats it. Har prøvd å restarte maskinen, koble frå og til igjen USB senderen, men til liten nytte. Noen som vet hva som er galt, og eventuelt hva jeg kan gjøre? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
madze Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Prøvd å skiftet batteri? Har ofte oppdaget at taster som trykkes inn samtidig slutter å funke litt tidligere med trådløst når strømmen er lav. men ellers, så ville jeg renset tastaturet. vet det var en guide her i tiden som gikk på rensing, prøv å søke i forumet. Lenke til kommentar
kleiv Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Tusen takk! Var bare batteriene som var utgått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå