skarsk Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Det er interessant å lese om nye SLR-kamera, og hva de presterer etter hvert. Men jeg må si det rett ut; de eser ut og ligner mer på båtfendere enn et kamera. En Adipositasutgave av et kamera i forhold til hva vi var vant til å se for noen år siden. Holder meg til kompakter jeg, selv om de også har vokst noe. Noen mener sikkert at dette innlegget hører til under kategorien søppel, men allikevel... Måtte bare si det. _________________ skarsk [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-09-24 20:08 ] Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hmm, ja Ditt CP 5700 er i allefall kompakt :smile: Har de virkelig est ut da? D60 er like stort som D30 D100 er relativt lite Sigma SD9 er ikke så ille stort EOS-1Ds og Kodak Pro DCS-14n er store, men i den klassen de stiller så skal det jo være stort :smile: Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Hei fl0ffy, long time... Se bare på det nye kamera fra Kodak, på forsiden. Ser ut som en brøddeig som er iferd med å heve seg. :smile: Ikke vondt ment, det var bare et innfall. Burde kanskje lagt det i en annen kategori... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Vi får håpe at speilrefleksene basert på 4/3-standarden blir mindre. Denne posten ville kanskje passet best under "digitalkamera". MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå