DDuck Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Hei Har problemer med nesten alle test,benchmark programmer jeg prøver. Maskinen slår seg bare av med engang programmene startes. Feks. SiSoft Sandra : Programmet starter men så fort jeg trykker på noen av valgene skrur den seg av. Speedfan: maskina slår seg av så fort jeg starter programmet. Cpucool: maskina slår seg av så fort jeg starter programmet. OCCT: Maskina fryser med engang programmet starter. Everest: Samme som over... Det er mange andre programmer som dette skjer ved.. men spill og andre normale windows programmer går helt fint. Noen som har noen tips til hva dette kan skyldes? Maskinvare: Cpu: Opteron 165 Gpu: HiS Radeon X1800XT Hk: DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Expert Ram: Patriot 2x1024 Low latency brikker. PSU: Hiper 580W OS : WinXp Endret 22. mars 2006 av DDuck Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei! Er cpuen overklokket? Har du prøvd med andre drivere? Hvilken strømforsyning har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Hei Cpu er ikke overklokket. Mener nå jeg skal ha det meste av nye drivere. Psu er en Hiper 580W. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå