Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil melding ksus.dll

Anbefalte innlegg

Hei! Har problemer når jeg skal innstalerere lyddrivere. Jeg har Asus a8n32 SLI delux hovedkort om det er av betydning. Står at xp cd en mangler ksus.dll filen og jeg blir bedt om å finne den. Har ikke hatt dette problemet før, det kom når jeg nettopp formaterte med en ny xp cd. (pro) Er det noen måte jeg kan reparere eller få tak i den filen når min cd mangler den? Håper noen kan hjelpe meg.. PÅ forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på at dette er riktig filnavn ? Finner så og si ingen filer som ligner denne...

ksuser.dll muligens?

Microsoft Sound Card Drivers. KSUSER.DLL  windows\system

Regner med det er denne du skal ha, kan lastes her:

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?ksuser

5787777[/snapback]

Ja, det er den.. Jeg får lasta den ned men får ikke kopiert den inn der jeg skal.. Hvor bør jeg pakke den ut? Og etter det hva gjør jeg?

Må bare beklage for de "dumme" spørsmålene men jeg totalt newbie :p

Lenke til kommentar
Hei! Ja jeg har prøvd dette og restartet samtlige ganger men jeg har fortsatt ikke lyd.. Er det vits å prøve den cd en igjen? var jo der feilen var først.. Eller bør jeg finne meg en ny cd å formatere?  :hmm:

5820094[/snapback]

Er du sikker at du mangler ksuser fila fra winxp pro cd'en?

Har du manuelt søkt om den?

Når det gjelder at filen mangler under installasjon av lyd drivere, du må ikke forvente at filen blir automatisk funnet.

Når du blir bedt om filen, sett inn Cdxp pro og explore cd en. Du skal i I386\Driver. Cab. ( mulig at bare med å merke I386 vil filen vise seg fram)Når du ser filen du skal klick på den, dvs at du instruere at det er den fila som skal kopieres. Det er du som skal finne filen.

Og det et mulig at det er fleire .dll som mangler ,men du har ikke kommet så langt.

Prøve...

Endret av wiberos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...