Gå til innhold

byggere hjelp

touch

Anbefalte innlegg

Quote:

Bugaz skrev (2002-09-25 23:23):

Hvordan går det ann å si at han MÅ ha ny PSU..det kan jo hende.

Det er sant at noen er heldig, man han vil ikke klare å kjøre det kittet hans på 235W! Og så sier jeg, la oss teste så skal vi se om jeg har rett eller ikke! VI finner fort utav det! Det er bare å teste!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok er blitte t tema den strømmen:) men om det er for lite med 235w og jeg må bytte , er det mulig å bytte bare strømm forsyningen i mitt 3 år gammle aopen miditower? og hvordan vil jeg evt merke at den er for liten.

p.s. har sent forespørsel til to butikker før jeg bestillte komponenter. den ene sa det ville ikke bli problemer og den andre sa det motsatte. de lærde strides.men dere skal få svaret når jeg får delene, mulig det ikke vil bli problem før jeg setter inn annet grafikk kort enn voodoo3 kortet mitt:)

Lenke til kommentar

Quote:

touch skrev (2002-09-26 23:34):

ok er blitte t tema den strømmen:) men om det er for lite med 235w og jeg må bytte , er det mulig å bytte bare strømm forsyningen i mitt 3 år gammle aopen miditower? og hvordan vil jeg evt merke at den er for liten.

p.s. har sent forespørsel til to butikker før jeg bestillte komponenter. den ene sa det ville ikke bli problemer og den andre sa det motsatte. de lærde strides.men dere skal få svaret når jeg får delene, mulig det ikke vil bli problem før jeg setter inn annet grafikk kort enn voodoo3 kortet mitt:)

Den nue PSU'en vil passe fysisk hvis det er det du tenker på. Og hvilke webshop var det som sa de tingene?

Lenke til kommentar

Quote:

Nope han har rett! Det er ikke mye bedre enn GF2pro!

image004.gif

http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/...es/image004.gif

Greit, viser ikke så veldig forskjell, men GF2pro er langt nede på lista. Mennnnn.... GF4MX kortene er gode å overklokke, og da blir nok forskjellen større.

(Tynnnnt poeng).

[Edit] Ser ikke ut som om THG lar meg låne bildet deres.... Too bad.

Intel STL2 serverboard, snart med to 1GHz p3, 512mb ECC/reg RAM og 2 18Gig SCSI disker i raid. Eat my shorts!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: JohndoeMAKT på 2002-09-29 15:16 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: JohndoeMAKT på 2002-09-29 15:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...