hitokiri Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 LG har introdusert en telefon som har to separate fremskyvbare tastaturer. Les mer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det der var rett og slett rått Lenke til kommentar
arthur_mukk Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Tid for dagens flisespikking: Siden Siemens introduserte denne formfaktoren på sin SL55-modell Dette stemmer vel ikke helt. SL55 kom i 2003, mens SL10 kom i 1999. SL10 på GSMArena. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Kunne de ikke enkelt og greit satt tastene på kanten av mobilen, ved siden av skjermen? Når man bruker nye former og muligheter for å gi forbrukerne bedre og mer brukervennlige mobiler er jeg absolutt for det. Når de gjør sånn her bare for å leke innovative så ser jeg ikke helt poenget. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nå har dem vel lagt tastene under skjermen for designen's skyld tenker jeg meg. Ganske nytenkende konsept. Det ser ganske bra ut synes jeg Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Synes det er verken nytenkende, fint eller nyttig. Men lov å være uenig Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Tipper det er slik at TV-mottaker/mediespiller starter automagisk i bredskjerm når man skyver skjermen til siden, og da kan de jo like gjerne ha knapper under den. Mye bedre løsning enn å vri telefonen rundt en akse på midten og ha knapper på baksiden a la det nokia har funnet på. Er også en bedre løsning enn å måtte manøvrere seg fram til mediespilleren. Så lenge mediespilleren ikke lukker seg når man skyver skjermen tilbake, burde det funke bra det der. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Dette var en morsom vri. Det kan bli flott, og det kan bli meningsløst. For at det skal være noe poeng med det må mediespilleren åpnes sutomatisk når skjermen skyves, og som marasmus sier ikke lukkes igjen hvis du gjemmer tastene. Finner de litt nyttefunskjoner til løsningen virker det spenende. Syns faktisk det så litt stilig ut også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg