Makky Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Har fått en feil med Outlook. Har to mail i utboksen som gjør at alt henger. Går ikke ann å flytte de eller slette. Bildet under viser feilmelding når jeg prøver å slette: Bildet under viser feilmelding når jeg prøver å flytte den: Har også prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus og gjort det samme. Det hjalp heller ikke å ta vekk nettet slik at den ikke prøvde å sende mailen. Prøvde også å fjerne mail-kontoen, men mailen forble i utboksen og samme feil som over. Er det noen spm har tips til hva som kan fikse dette? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Finnes det noen annen måte å få åpnet PST filen og få fjernet mailen i utboks? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 en stor veileder finnes her http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...3E6D13DFB896FC7 brukertips http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...7CB6C88556A73B6 Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 1: De aller beste Outlook-tipsene 2: Unngå utilsiktede endringer 3: Klikkbare adresser og filkoblinger 4: Smarte piltaster for avtaler 5: Bedre blindkopier 6: Bli varslet om viktig e-post 7: Globale hurtigtaster 8: Husk å oppdatere distribusjonslister 9: Tilpass mottak av e-post 10: Norsk Outlook snakker engelsk 11: Send e-post med riktig avsender 12: Klikkbare lenker i meldinger 13: Outlook + NVC = Alltid oppdatert 14: Enkel vei til avtaler og oppgaver 15: Gule lapper i flere farger 16: Send meldinger på nytt 17: Fortsett der Microsoft stoppet Finner ikke mye hjelp til å løse problemet i de linkene. Er det jeg som er blind? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå