Joachim_F Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 I følge en omfattende artikkel på San Jose Mercury News, jobber Microsoft med et håndholdt system som skal spille spill og media. Les mer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Yep - det er det verden trenger; enda en dings som kun spiller WMV/WMA-filer, er pakket med DRM-beskyttelse, som går varm og crasher. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Yep - det er det verden trenger; enda en dings som kun spiller WMV/WMA-filer, er pakket med DRM-beskyttelse, som går varm og crasher. 5787624[/snapback] Nå vet jeg ikke akkurat om PSP med sitt properitære opplegg er så veldig mye bedre... AtW Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det verden skriker etter (ihvertfall jeg) er en bærbar spillekonsoll med egen skjerm og trådløs overføring til TV. Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det verden skriker etter (ihvertfall jeg) er en bærbar spillekonsoll med egen skjerm og trådløs overføring til TV. 5788011[/snapback] Og med et dev-kit, slik at det går an å utvikle programvare for den. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Nå vet jeg ikke akkurat om PSP med sitt properitære opplegg er så veldig mye bedre... Min PSP har i alle fall aldri crashet, og du kan spille MP4-filer og MP3-filer som bare rakker'n. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Nå vet jeg ikke akkurat om PSP med sitt properitære opplegg er så veldig mye bedre... Min PSP har i alle fall aldri crashet, og du kan spille MP4-filer og MP3-filer som bare rakker'n. 5791830[/snapback] Joa, men vet ikke helt om jeg liker at den bruker UMD, som ikke funker noe annet sted, å hente ned demoer og slikt er et styr, iogmed at du må detektere at den greia er koblet i maskina. Man kan ikke gjøre noe annet mens man spiller musikk (dvs man kan gjøre noe annet helt til man trykker på x-knappen eller hva det, men det skjer jo hele tiden). (ikke at akkurat det hadde noe med mitt første argument å gjøre) AtW Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Det er bra visst Nintendo får litt konkurranse. Men det spørs om MS satser litt for stort visst dei skal slå både iPod og DS med eit og same produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg