Howard Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Philips har merket seg interessen for å ta PC-en til stuen og har lansert en Media Center-PC. Les mer Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 En digital (parabol) tv-tuner hadde ikke vært å forakte i en slik boks. Særlig i Norge... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Om jeg får rikelig med penger så skal jeg nok anskaffe meg noe slikt, men jeg vil nok kjøre Linux på den. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Synes det er bra at elektronikk prodisentene endelig begynner å dilte etter. De har litt andre kunskaper/vaner/innfallsvinkler m.m enn pc produsentene, så etterhvert kan dette bli bra. Sony kommer nok ikke til å gjøre noe slikt pga PS, så bra at noe store som Philips kommer på banen. Kunne godt tenkt meg at noen som vanligvis er litt mer kresen på lyd og slikt (som f.eks Pioneer) hadde prøvd seg. Lenke til kommentar
Beo Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Dreambox'en er jo langt på vei en digital parabol tuner med hdd, men har en svakhet, ikke nok prossesorkraft til å kjøre xvid og divx. Det finnes streaminløsninger men...men.. ikke noe som kan ligne på stabilt iallefall Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 En digital (parabol) tv-tuner hadde ikke vært å forakte i en slik boks. Særlig i Norge... 5787899[/snapback] Hvis du mener DVB-S (parabol) tuner, så ligger problemet i at MCE ikke har støtte for DVB-S, kun DVB-T (digital bakkenett) foreløbig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå