chariot Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 AM2 sliter med å friste like mye som Intel Conroe...*drømme* En slik skald et bli et par uker etter release ja Greets. Rise Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det er vel alltid barnesykdomme,r og evt. ting som dukker opp, som dem ikke har forutsett, uansett hvor mye dem har sitti å tenkt. Men, som nils sier(ihvertfall sånn som jeg tolket det): De gjør nok mange justeringer før dem slipper dem, AMD er på langt nok ikke ferdig. OG det er vel bare engineering samples osv, som har blitt testet, med møkk HK som ikke er ferdig utviklet, så ytelsen kan vi ikke si noe om, eller hur? ----- Bare min mening. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Noen skjønte ikke hva en mente med "barnesykdommer"... Det har vel alltid vært... og kommer alltid til å bli, såkalte barnesykdommer når nye hovedkort/cpu/gpu produkter slippes. BIOS'er som er fulle av bugs... hovedkort som har bugs og dermed kommer i nye revisjoner... buggete drivere... osv osv. Er da vel for f ikke noe nytt det vel?? Hvis du er en "hardcore gamer" eller whatever slags bruker med krav om ytelse og stabilitet... så er det vel kanskje lurest å holde seg til den gamle plattformen som er et godt stykke forbi sine driver/bios forbedrelser enn å kjøpe nytt som ikke yter noe bedre men hvor sjangsen for ustabilitet derimot har økt. Om ytelsen vil øke for AM2 etterhvert er vel ganske så sikkert... men hvor mye? Det blir bare spekulasjoner. Jeg for min del tviler på at det blir så meget. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Råbra forklaring Buzz Personlig skal jeg vente til ihvertfall Q1`07 før jeg kjøper AM2.. Skal vel bruke rundt 20k elns.. så jeg vil helst kjøpe noe som er sikkert, ikke noe som tryner hver gang du starter opp pcen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ser ut som AMD må begynne å tenke nye veier også, kan ikke gå den samme veien hele livet vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå